www.ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > Public Relations
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 8, strona 1 z 1

PERSONAL BRANDING ŚWIADOME KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU


KOWAL-ORCZYKOWSKA A., wydawnictwo: CEDEWU, 2023, wydanie II

cena netto: 77.60 Twoja cena  73,72 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Personal Branding Świadome kształtowanie wizerunku Kreowanie rozpoznawalnej i silnej marki osobistej to wyzwanie, jakie stoi dziś przed każdym z nas. Świadomie kształtowany wizerunek, zgodny z tym, kim naprawdę jesteśmy, jest miarą nie tylko... >>>

SEKRETNY JĘZYK KOMUNIKACJI JAK ODCZYTYWAĆ I PRZEKAZYWAĆ SYGNAŁY WERBALNE I NIEWERBALNE


VAN EDWARDS V., wydawnictwo: MT BIZNES, 2023, wydanie I

cena netto: 71.89 Twoja cena  68,30 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Sekretny język komunikacji Jak odczytywać i przekazywać sygnały werbalne i niewerbalne Subtelne komunikaty, które nieustannie przekazujemy poprzez język ciała, mimikę, dobór słów i modulację głosu, mają ogromny wpływ na... >>>

MODEL POLITYKA POPULARNEGO W PAŃSTWACH ANGLOSASKICH


ROGALIŃSKI P., wydawnictwo: WYD UJ, 2023, wydanie I

cena netto: 69.19 Twoja cena  65,73 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Model polityka popularnego w państwach anglosaskich W jaki sposób niektórym politykom udaje się utrzymać dużą popularność nawet po kilku latach rządzenia lub sprawowania urzędu? Często wygrywają wybory tuż po zakończeniu pierwszej,... >>>

WIZUALNY PR SIŁA OBRAZÓW W KOMUNIKACJI ORGANIZACJI


WASZKIEWICZ-RAVIV A,, wydawnictwo: WYD UW, 2023, wydanie I

cena netto: 49.15 Twoja cena  46,69 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wizualny PR Siła obrazów w komunikacji organizacji Monografia ta jest spójnym, choć interdyscyplinarnym opisem uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Badania i analizy teoretyczne... >>>

BIBLIA CONTENT MARKETINGU


PUZYRKIEWICZ D., wydawnictwo: ONE PRESS, 2023, wydanie I

cena netto: 44.90 Twoja cena  42,66 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Biblia content marketingu Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektó... >>>

PORYWAJĄCY MÓWCA JAK BRZMIEĆ PEWNIE I PRZEKONUJĄCO


KOZICKA E., wydawnictwo: ONE PRESS, 2023, wydanie I

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Porywający mówca Jak brzmieć pewnie i przekonująco Nowoczesny mówca MÓWI do ludzi, a NIE WYGŁASZA przemówienia. Jest otwarty, życzliwy i autentyczny. Jego celem jest podzielenie się wiedzą, zainspirowanie innych, a... >>>

PISZ PUBLIKUJ DZIAŁAJ JAK TWORZYĆ SKUTECZNE TREŚCI W INTERNECIE


MACIĄG K., wydawnictwo: MT BIZNES, 2023, wydanie I

cena netto: 65.89 Twoja cena  62,60 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Pisz Publikuj Działaj Jak tworzyć skuteczne treści w internecie Nie musisz być specem od pisania, aby tworzyć skuteczne treści – po prostu zacznij działać. Budujesz markę osobistą w sieci? Jesteś soloprzedsiębiorcą? Chcesz rozwijać... >>>

EVENTWORKING CZYLI JAK EFEKTYWNIE KORZYSTAĆ Z POTENCJAŁU KONFERENCJI TARGÓW I INNYCH WYDARZEŃ BIZNESOWYCH


FRUGA B. SÓJKA A., wydawnictwo: MT BIZNES, 2022, wydanie II

cena netto: 71.89 Twoja cena  68,30 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Eventworking Czyli jak efektywnie korzystać z potencjału konferencji, targów i innych wydarzeń biznesowych Bardzo praktyczny poradnik biznesowy, który w przyjemny i lekki sposób uczy jak przedsiębiorca/manager/handlowiec... >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Public Relations
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022