www.ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > Zarządzanie strategiczne
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 7, strona 1 z 1

ORGANIZACJE SIECIOWE JAKO NOŚNIKI INNOWACYJNEGO ROZWOJU GOSPODARKI


KISIELNICKI J. SOBOLEWSKA O., wydawnictwo: WYD UW, 2022, wydanie I

cena netto: 90.90 Twoja cena  86,36 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Organizacje sieciowe jako nośniki innowacyjnego rozwoju gospodarki Monografia przedstawia problematykę zarządzania organizacjami sieciowymi w ujęciach zarówno teoretycznym, jak i praktycznym. W sześciu rozdziałach zaprezentowano... >>>

MODEL BIZNESU W ŚRODOWISKU SMART WORLD


ADAMIK A. GRABOWSKA S. SANIUK S., wydawnictwo: PWE, 2023, wydanie I

cena netto: 82.69 Twoja cena  78,56 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Model biznesu w środowisku Smart World Smart World to specyficzne środowisko działania, które obejmuje swoimi wyrafinowanymi wymaganiami techniczno-technologicznymi, środowiskowymi, społecznymi i organizacyjnymi różne podmioty,... >>>

RACHUNEK KOSZTÓW DZIAŁAŃ I ZRÓWNOWAŻONA KARTA WYNIKÓW W PODNOSZENIU WARTOŚCI KLIENTA


BOCHENEK M., wydawnictwo: CEDEWU, 2023, wydanie I

cena netto: 73.10 Twoja cena  69,45 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Rachunek kosztów działań i zrównoważona karta wyników w podnoszeniu wartości klienta Drogi Czytelniku, zapewne zastanawiałeś się, co decyduje o powodzeniu w prowadzeniu firmy. Może myślałeś o sprawnym zarządzie (menedżerach),... >>>

MARKETING SZTUKA KONKUROWANIA I WSPÓŁPRACY


GARBARSKI L. KRZYŻANOWSKA M. RED., wydawnictwo: POLTEXT, 2023, wydanie I

cena netto: 107.89 Twoja cena  102,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing Sztuka konkurowania i współpracy Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, &bdquo... >>>

JAK MARKA BUDUJE WARTOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ I WYCENA MARKI


URBANEK G., wydawnictwo: CEDEWU, 2023, wydanie II

cena netto: 73.10 Twoja cena  69,45 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa Zarządzanie wartością i wycena marki W książce Autor przedstawia unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć ... >>>

PROGNOZOWANIE SPRZEDAŻY PROCES I METODOLOGIA W PRAKTYCE


FRANKOWSKI K.P., wydawnictwo: CEDEWU, 2023, wydanie II

cena netto: 88.89 Twoja cena  84,45 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Prognozowanie sprzedaży Proces i metodologia w praktyce Książka ta jest praktycznym podręcznikiem dla każdego, kto bez względu na funkcję i pozycję w firmie zajmuje się prognozowaniem lub planowaniem sprzedaży lub którego działania... >>>

KPI CZYLI KLUCZOWE WSKAŹNIKI EFEKTYWNOŚCI 75 MIERNIKÓW WAŻNYCH DLA KAŻDEGO MENEDŻERA


MARR B., wydawnictwo: ONE PRESS, 2023, wydanie I

cena netto: 79.00 Twoja cena  75,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności 75 mierników ważnych dla każdego menedżera Kluczowe wskaźniki efektywności, czyli KPI, można porównać do instrumentów nawigacyjnych. Pozwalają bowiem uzyskać wiedzę, czy... >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Zarządzanie strategiczne
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022