www.ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

COŚ ZA COŚ WSZECHOBECNY KONFLIKT POMIĘDZY JAKOŚCIĄ A DOSTĘPNOŚCIĄ


MANEY K.

wydawnictwo: ZNAK , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 60.40 Twoja cena  57,38 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Dlaczego niektóre produkty odnoszą sukces, a inne nie?

Znalezienie odpowiedzi na to pytanie uświadomi nam, czemu Hollywood zaczęło nas zasypywać filmami 3-D, gdzie tkwi przyczyna wielkiej porażki firmy Motorola i jaki błąd popełnił Ozzy Osbourne. Poszukiwania odpowiedzi rozpoczyna w miejscu zaskakującym - na planie filmu Avatar.

Co jest ważniejsze, aby odnieść sukces: dostępność czy jakość produktu?

Kevin Maney przygląda się wzlotom i upadkom firm takich jak Apple, Kodak, IBM czy Electronic Arts. Dzięki niemu możemy krok po kroku prześledzić decyzje, które doprowadziły do największych sukcesów i klęsk rekinów biznesu.

Coś za coś - błyskotliwe spojrzenie na potrzeby konsumentów początku XXI wieku.


Spis treści;

Podziękowania
Przedmowa
Wprowadzenie

CZĘŚĆ PIERWSZA WYMIANA JAKOŚCI I DOSTĘPNOŚCI

Wstęp
Rozdział 1
Wymiana jakości i dostępności
Rozdział 2
Jakość kontra dostępność
Czym jest jakość?
Czym jest dostępność?
Efekt technologii
Rozdział 3
Coś za coś, ziemia niczyja i miraż
Coś za coś
Ziemia niczyja
Miraż jakości
Rozdział 4
Kiedy Andy Grove poznał Tripa Hawkinsa

CZĘŚĆ DRUGA ZWYCIĘZCY I PRZEGRANI

Rozdział 5 Superjakość
Rozdział 6 Superdostępność
Rozdział 7 Najgorsze miejsce
Rozdział 8 Najgłupszy pomysł

CZĘŚĆ TRZECIA WYMIANA W PRAKTYCE

Rozdział 9 Innowacja
Rozdział 10 Katastrofy
Rozdział 11 Szansa
Rozdział 12 Strategia
Rozdział 12,5 Strategia osobista
Przypisy


214 stron, B5, oprawa twarda z obwolutą

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022