www.ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

O ZMIENIAJĄCYM SIĘ ŚWIECIE WARTOŚCI W EKONOMII FINANSACH I ZARZĄDZANIU


O ZMIENIAJĄCYM SIĘ ŚWIECIE WARTOŚCI W EKONOMII FINANSACH I ZARZĄDZANIU

wydawnictwo: SGH , rok wydania 2023, wydanie I

cena netto: 67.50 Twoja cena  64,13 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

O zmieniającym się świecie wartości w ekonomii, finansach i zarządzaniu


W prezentowanej monografii koncentrujemy się na mieszanym nurcie rozważań na temat wartości, to jest: ekonomicznym, finansowym, zarządczym i marketingowym znaczeniu wartości. Wynika to z różnorodnych zainteresowań pracowników Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Do napisania tej książki skłoniły Autorów prowadzone badania i zgromadzone refleksje z lat 2019–2021 – kiedy mieliśmy do czynienia za zmianą gospodarek, firm i konsumentów. Jako ekonomiści chcieliśmy przedstawić różne punkty widzenia (na poziomach analizy makro- i mikroekonomicznej), wnieść swój wkład do dyskusji definicyjnych i teoretycznych, nakreślić pola badawcze oraz dalsze kierunki studiów. Szukamy interdyscyplinarności w podejściu do wartości – ponieważ tego wymaga dzisiejsza realność. To główny cel naszych rozważań – zaprezentować, jak wartości przenikają pomiędzy podejściem ekonomicznym i zarządczym, przy uwzględnieniu wartości w ich wymiarze społecznym i psychicznym. Przedstawiamy obecny stan wiedzy i zadajemy pytania o przyszłość – dla firm, menedżerów i interesariuszy, dla konsumentów. Wiele z nich pozostanie zapewne bez odpowiedzi, pozostawiając niedosyt – jednakże tak postrzegamy rolę nauki – czasami warto otworzyć drzwi i zaprosić do innego świata. O nim właśnie piszemy.

(fragment Wstępu)

WSTĘP

Rozdział 1
WARTOŚĆ W UJĘCIU FINANSOWYM A WARTOŚĆ W UJĘCIU SPOŁECZNYM. KONWERGENCJA CZY ANTYNOMIA?
Tomasz J. Dąbrowski

Rozdział 2
WYCENA PRZEDSIĘBIORSTWA W WARUNKACH PANDEMII COVID-19
Magdalena Mikołajek-Gocejna

Rozdział 3
DESTRUKCJA WARTOŚCI BANKÓW A PANDEMIA
Karol Molski

Rozdział 4
ZMIANA MIEJSCA NOTOWANIA SPÓŁKI NA GPW W WARSZAWIE A EFEKT NIEDOWARTOŚCIOWANIA
Dorota Podedworna-Tarnowska

Rozdział 5
ZRÓWNOWAŻONY ŚLAD CYFROWY A TWORZENIE WARTOŚCI BIZNESOWYCH Z DANYCH
Wojciech Kurowski

Rozdział 6
METODY ZARZĄDZANIA KAPITAŁEM INTELEKTUALNYM A KREOWANIE WARTOŚCI ORGANIZACJI
Mariusz Strojny

Rozdział 7
BADANIA MODELI KSZTAŁTOWANIA WIZERUNKU PRZEDSIĘBIORSTWA W KONTEKŚCIE NOWYCH UWARUNKOWAŃ I ICH WPŁYWU NA ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ
Wojciech Budzyński

Rozdział 8
DESIGN THINKING JAKO TWÓRCZY PROCES BUDOWANIA WARTOŚCI
Rafał Kasprzak

Rozdział 9
DZIAŁANIA CSR JAKO WARTOŚĆ PRZYSZŁOŚCI – WARTOŚĆ KLIENTA I WARTOŚĆ DLA KLIENTA
Alicja Krzepicka

Rozdział 10
CZAS WOLNY W TWORZENIU WARTOŚCI DLA KLIENTA – UJĘCIE MIĘDZYGENERACYJNE
Małgorzata Bombol, Michał Lutostański

UWAGI KOŃCOWE

238 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022