Zacznij nagrywać swój własny podcast
Internet nieustannie
się zmienia. Po erze blogowania, a także relacji zdjęciowych i
filmowych (wreszcie) nadszedł czas podcastów - dzielenia się
tym, co się ma do przekazania, za pośrednictwem dźwięku. Audycji
podobnych do radiowych, których gospodarz mówi do
słuchaczy sam albo wraz z zaproszonymi gośćmi. To pole do popisu i
samorealizacji dla osób, które chcą i mogą
obdarować innych wiedzą, zainteresowaniami, wrażeniami i
doświadczeniami.
Wielu podcasterów działa pro publico bono, cała rzesza
innych zarabia na aktywności w sieci - bezpośrednio, gromadząc środki
od darczyńców w systemie crowdfundingowym, albo pośrednio,
traktując podcast jako reklamę samego siebie, swoich usług, publikacji
itd. Jeśli robią to dobrze, słucha się ich z przyjemnością i
niecierpliwie czeka na kolejne odcinki, to tacy podcasterzy z pewnością
wiedzą:
- Jak
zorganizować własne studio
- Jak
przygotować się do nagrań
- W jaki
sposób mówić, by utrzymać zainteresowanie
słuchaczy
- Gdzie warto
rozpowszechniać odcinki audycji
- I - co ważne
- jak spieniężyć swoją podcastową aktywność
Wyczerpującą wiedzą w tym zakresie podzieli się z Tobą autorka książki
Anna Harężlak. Pasjonatka komunikacji w internecie i storytellingu,
twórczyni podcastu Nareszcie na swoim, Diversify i Po polsku.
O autorce
Wstęp
ROZDZIAŁ 1.
Podcast jako
narzędzie do budowania marki osobistej
ROZDZIAŁ 2.
Przygotowanie
- czyli pierwsze kroki
ROZDZIAŁ 3.
Planowanie
odcinka
ROZDZIAŁ 4.
Nagrywanie
podcastu
ROZDZIAŁ 5.
Edycja i
montaż
ROZDZIAŁ 6.
Publikacja
ROZDZIAŁ 7.
Promocja i
marketing
Końcowe przemyślenia
Przydatne narzędzia i aplikacje
160 stron,
14.0x20.8cm, oprawa miękka