Emocje w równaniach
Proste prawdy o szczęściu i sukcesie
- Czy masz problemy z wyrażaniem emocji?
- Czy masz problem ze zrozumieniem innych?
- Czy pragniesz, by ktoś wreszcie dał ci klucz, który pomoże ci w zrozumieniu świata
emocji?
Emocje w równaniach to fascynujący, nowatorski i przystępny wizualnie leksykon, który
przedstawia uniwersalne prawdy w postaci genialnie prostych wzorów i dzięki temu pomaga
z powodzeniem stawiać czoła życiowym wyzwaniom.
Kiedy na twojej drodze pojawia się wielki głaz, którego nie możesz ani obejść, ani
poruszyć, najprostszym sposobem poradzenia sobie z nim jest rozłupanie go na małe
kamyczki.
Chip Conley, wielokrotnie nagradzany przedsiębiorca i bestsellerowy autor, stworzył
niezastąpiony paradygmat samodoskonalenia, pozwalający sprowadzić największe
trudności do postaci przystępnych zagadnień – które można łatwo zrozumieć i na
które można z powodzeniem oddziaływać.
Conley, dynamiczny człowiek i autor książki Peak, w ciągu zaledwie kilku lat
musiał się zmierzyć z serią życiowych dramatów, a po jednym z wystąpień jego serce
zatrzymało się z niewyjaśnionych przyczyn.
Pod wpływem tych zdarzeń zaczął stosować koncepcję, którą sam nazywa równaniami
emocji: na przykład radość = miłość – strach.
Równania te pomagają zrozumieć i wyrazić to, co się dzieje w ludzkim wnętrzu, oraz
zrozumieć innych. Dzięki tym prostym wzorom łatwiej jest się skupić na tych
życiowych zmiennych, na które można wpływać, a przestać myśleć o tym, co pozostaje
poza naszą kontrolą jak śmierć i podatki. Chip Conley daje nam szansę, abyśmy
wszyscy mogli zostać dyrektorami generalnymi emocji.
Emocje w równaniach pozwalają spojrzeć na życie z innej perspektywy. Książka pozwala
wpłynąć na wody emocjonalnej płynności, na których człowiek dysponuje
umiejętnością rozpoznawania i nazywania emocji, a także zarządzania zjawiskami,
które mogą określać jego tożsamość, zaszkodzić mu lub pomóc.
Chip Conley jest założycielem firmy Joie de Vivre Hospitality,
obecnie drugiej pod względem wielkości sieci hoteli butikowych w Ameryce. Podróżuje po
świecie i opowiada o tym, jak z powodzeniem odnaleźć się na pograniczu biznesu i
psychologii. Napisał też kilka książek, w tym między innymi Peak: How Great Companies
Get Their Mojo from Maslow. Został uznany za najbardziej innowacyjnego dyrektora
generalnego San Francisco Bay Area, które to miejsce uważa za swój dom.
250 stron, Format: 15.8x23.3cm, oprawa miękka