| 
  
 MACKAYA MBA SPRZEDAŻY W PRAWDZIWYM ŚWIECIE
 MACKAY H.  wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2012, wydanie I    cena netto: 54.89  Twoja cena  52,15 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Mackaya MBA sprzedaży w prawdziwym świecie
 
Harvey Mackay to żywa legenda. Jego bestsellerowe
książki Pływaj z rekinami i nie daj się pożreć oraz Beware the Naked Man Who Offers
You His Shirt zostały zaliczone przez „New York Timesa” do najbardziej inspirujących
książek biznesowych wszech czasów.
Teraz Mackay powraca z podsumowaniem dziesięcioleci sprzedażowego know-how –
dzięki którym ludzie czynu mogą zdobyć umiejętność finalizacji transakcji i
osiągania celów sprzedażowych w swojej codziennej pracy. Jego rady odwołują się do
sprawdzonych metod i praktycznych doświadczeń. Dotyczą internetu, LinkedIn i Facebooka.
Jak zauważa Mackay, każdy, „począwszy od pięcioletniego właściciela stoiska z
lemoniadą… aż po sprzedażowego eksperta GE, który szuka nabywcy dla turbiny o mocy
250 megawatów”, może się z tej książki czegoś nauczyć. Czy pisze o poszukiwaniu
odpowiedniego mentora, zaskarbianiu lojalności klienta, czy pokonywaniu oporu, autor
wyraża swoją pasję i wiedzę we właściwym sobie lekkim i energicznym stylu. 
Jako że przez całe życie doskonalił się w grze sprzedaży, przez kolejne
dziesięciolecia Mackay zdołał zgromadzić spory zasób tajników, mądrości i anegdot.
Każdy kolejny rozdział kończy się zapadającym w pamięć Morałem Mackaya. 
Oto kilka przykładów: 
• Porażką nie jest upadek, lecz trwanie na dnie. 
• Grube ryby to tak naprawdę małe rybki, które nigdy się nie poddają. 
• Sprzedawca mówi, dobry sprzedawca wyjaśnia… a świetny sprzedawca pokazuje. 
• Skupiaj uwagę na obwarzanku, a nie na dziurze w środku. 
• Dźwięk niesie się dalej, gdy to inni dują w twój róg. 
• Ludzie zaczynają odnosić sukcesy w momencie, gdy postanowią to robić.
Pierwiastek ludzki nadal stanowi najważniejsze narzędzie sprzedawcy, nawet w naszym
pędzącym do przodu i opanowanym przez technologie świecie. Nikt inny tak skutecznie jak
Harvey Mackay nie pokaże ci, jak stać się tryskającym energią, zdeterminowanym i
kreatywnym wulkanem sprzedaży. 
 
Spis treści: 
Podziękowania  
Nota autora 
Przedmowa  
Wprowadzenie  
Prolog. Supergwiazdorstwo sprzedaży 
 
TY 
1.Ranny ptaszek  
2.Uwierz w siebie 
3.Jeden człowiek - wielka różnica  
4.Lojalność w drobnych sprawach ma ogromną wartość 
5.Szukaj mentorów 
6.Ćwicz odpowiednio, żeby się nie pomylić  
7.Ucz się od legend 
8.Sprzedawać siebie 
9.Dobrze wywarte wrażenie 
10.LinkedIn oraz Facebook - uścisk dłoni w nowej odsłonie  
11.Dopracuj swoje główne argumenty sprzedażowe  
12.Lepiej wykazać się pokorą, niż skazać się na upokorzenie  
13.Bądź sobą  
14.Zaufanie to podstawa  
15.Odkryj swój potencjał 
16.Świetny sprzedawca koncentruje się na kliencie 
17.Dbaj o dziecko, które jest w tobie 
 
Wyobraźnia 
18.Wizualizacja sukcesu  
19.Putt jako sposób na przetrwanie  
20.Deszcz może wszystko poprawić  
21.Musisz mieć marzenie!  
22.Niech ci nie będzie tęskno do Miss America 
23.Przesuwanie linii celów  
24.Lista życzeń 
25.Fantazje inspirują rzeczywistość  
 
Wytrwałość 
26.Abecadło determinacji - każdy to potrafi  
27.Kto rezygnuje, ten nigdy nie wygrywa  
28.Inwestycja w postaci 10 000 godzin  
29.Współczucie i ciebie podniesie na duchu  
30.Entuzjazm - tylko ty możesz go w sobie rozpalić 
31.O entuzjazmie raz jeszcze  
32.To nastawienie wyznacza górny pułap osiągnięć  
33.Zmień sposób myślenia, a zmienisz swoje życie  
34.Swoje pozytywne "ja" masz tuż pod palcami  
35.Zmartwienia zaprzątają nam głowę przedwcześnie 
 
Niepowodzenia 
36.Nie ma lepszej szkoły niż szkoła przeciwności losu 
37.Przezwyciężyć strach przed odmową  
38.Pokonaj odmowę, zanim ona pokona ciebie 
39.Ci, którzy nie wiedzą, nie wiedzą, że nie wiedzą  
40.Powroty to nie żarty  
41.Tych słów się wystrzegaj 
42.Wyścig na szczyt  
43.Powątpiewanie w siebie jako źródło pewności siebie  
44.Przegrać kilka właściwych bitew, żeby wygrać wojnę 
45.Nie zgadzaj się na przegraną  
 
Zwycięski krok 
46.Darowanemu mułowi w zęby się nie zagląda  
47.Najbardziej uważna publiczność  
48.Wprowadź się w trans  
49.Daj sobie luz  
50.Psychologia dołka 
51.Dobry wynik w krytycznym momencie  
52.Zapanuj nad niebezpiecznym dryfem apatii 
53.Odwaga - to cię odróżnia od tłumów  
54.Świetne rzeczy świetnie się sprzedają 
55.Ufaj swoim przeczuciom  
56.Od braku wyrazu do fajności  
57.Pasja - główna sita sprawcza 
58.Odnieś sukces jako indywidualista  
 
Kontakt 
59.Internet jako skalpel sprzedaży  
60.Media społecznościowe. Nowy gigantyczny ośrodek sprzedaży  
61.W grupie interesów  
62.Pięćdziesiątka wcale nie musi być psychologicznym ograniczeniem prędkości 
63.Jak zarabiać na adeptach nowych technologii  
64.Sprzedaż w ukrytej kamerze  
65.Obsługa klienta w nowej cyfrowej odsłonie  
66.Obsługa klienta w epoce internetu  
67.Mackay 25 - lista kontrolna. Przygotowania do spotkania sprzedażowego  
68.Nieodebrany serwis  
69.Jak wykorzystać Twittera do zwiększania skuteczności sprzedaży 
 
Doskonałość 
70.Dążenie do doskonałości  
71.Sprzedaj się pracy marzeń 
72.Zakochaj się w swojej pracy 
73.Uczciwość  
74.Twój charakter powinien być najmocniejszym punktem twojej charakterystyki  
75.Sieci bywają różne  
76.Rewolucja na finiszu  
77.Nikt nie uważa, że jest przeciętny 
78.Poczucie własnej wartości jako atut 
79.Klub, do którego warto należeć  
80.Do sprzedaży potrzeba człowieka z krwi i kości  
81.Sukces w sprzedaży. Przepis na wyróżnienie  
82.Siedem czynników sukcesu  
 
Myśli końcowe 
Elitarna ósemka Mackaya (plus jedna pozycja dodatkowa). Lista książek o
sprzedaży, które mogą odmienić twoje życie  
Druga nota autora 
Abecadło sprzedaży 
Drugie Dziesięć Przykazań  
 
Indeks  
 
380 stron, Format: 15.8x23.3cm, oprawa twarda z obwolutą Osoby kupujące tę książkę wybierały także:  
   - PŁYWAJ Z REKINAMI I NIE DAJ SIĘ POŻREĆ MACKAY H.
 
 - ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI DLA MENEDŻERÓW ŚREDNIEGO SZCZEBLA JĘDRYCH E. RED.
  
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !. 
  
 |