www.ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 38.00 36,10   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W SEKTORZE USŁUG FINANSOWYCH


ANSELL T.

wydawnictwo: ZBP , rok wydania 1997, wydanie I

cena netto: 38.00 Twoja cena  36,10 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Narzędzia zarządzania jakością oraz ich zastosowania

Wraz z nasileniem się zjawiska walki konkurencyjnej i presji na obniżanie kosztów w sektorze usług finansowych coraz większy nacisk kładzie się na podnoszenie i doskonalenie jakości świadczonych usług.
Tony Ansell wyczerpująco omawia narzędzia stosowane w zarządzaniu jakością oraz sposoby ich praktycznego wykorzystania w bankach, towarzystwach budowlanych i ubezpieczeniowych oraz innych instytucjach finansowych.
Autor bardzo przystępnie opisuje metody wprowadzania kultury pro-jakościowej na wszystkich szczeblach organizacji.


ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W SEKTORZE USŁUG FINANSOWYCH
to przewodnik obejmujący:
- rozpoznawanie wymagań klientów;
- analizę problemów;
- gromadzenie informacji zarządczej dotyczącej jakości;
- projektowanie jakości;
- szkolenie i motywowanie pracowników;
- analizowanie procesów prowadzących
- do podniesienia jakości;
- planowanie sytuacyjne.

Opisy są uzupełnione wieloma przykładami, rysunkami i tabelami.

Rozdziały poświęcone najważniejszym programom zarządzania jakością, takim jak kompleksowe zarządzanie jakością (Total Quality Management - TQM) i BS 5750/ISO 9000 są niezastąpioną lekturą dla wszystkich specjalistów z dziedziny finansów.


Spis rozdziałów:

1. Wprowadzenie - czym jest jakość?

2. Podstawy i metody

3. Wydajność a jakość

4. Historia jakości

5. Szybki start do jakościI: Menedżer jakości i proces poprawy jakości

6. Polityka projakościowa i organizacja projakościowa

7. Kontrola kosztów jakości (QACC)

8. Motywowanie działań projakościowych i korzyści z prazy zespołowej

9. Zarządzanie jakością obsługi klienta

10. Narzędzia i techniki

11. Projektowanie wysokiej jakości i przebieg procesów

12. Szkolenie dla jakości

13. Informacja w zarządzaniu jakością

14. Recepta na sukces - wprowadzenie procedur zarządzania jakością

15. Planowanie sytuacyjne

397 stron, oprawa miękka, format 23,5cmx16cm

Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022