Książka traktuje o elektronicznej formie działania biznesu, mającej
zastosowanie w handlu międzynarodowym. Stanowi próbę monograficznego przedstawienia
kluczowych zagadnień związanych z globalnym handlem elektronicznym z perspektywy
menedżerskiej. Pozycja służy dostarczeniu kadrze kierowniczej i przyszłym
menedżerom wiedzy niezbędnej do świadomego podejmowania decyzji strategicznych. Jej
cechą szczególną jest wyeksponowanie następujących zagadnień: 
  - aspektów standaryzacyjnych, 
 
  - aspektów społeczno-ekonomicznych, 
 
  - aspektów politycznych, 
 
  - problemów międzynarodowego handlu elektronicznego, 
 
  - problemów przygotowania kadr menedżerskich, będących w stanie sprostać wyzwaniom
    gospodarki elektronicznej. 
 
Przedmiotem szczególnego zainteresowania autora są zagadnienia związane z
informacyjną obsługą relacji zachodzących w procesie transakcyjnym między partnerami
biznesowymi - dostawcami, producentami i odbiorcami. Koncentruje się on głównie na
sektorze małych i średnich przedsiębiorstw zachęcając je do wyprowadzenia swoich firm
z rynku lokalnego i włączenia się w sferę obrotu międzynarodowego. 
Zaletą opracowania jest jego interdyscyplinarny charakter, zawiera bowiem elementy
ekonomiczne, techniczne, prawne, a także psychologiczne. 
Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla obecnych i przyszłych menedżerów
czyli studentów wydziałów ekonomicznych i zarządzania, głównie specjalizujących
się w dziedzinie e-biznes oraz e-commerce, dla studentów informatyki i słuchaczy szkół
handlowych różnego typu, a także dla małych i średnich przedsiębiorstw.
183 strony, miękka oprawa
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.