Komunikacja w mediach społecznościowych
Książka omawia fenomen social mediów oraz nowych form komunikowania, jakie
wytworzyły się w procesie ich dynamicznego rozwoju.
Obok naukowych teorii przedstawione zostały przykłady praktyczne, wyjęte wprost z
tętniącego życiem wirtualnego świata. To w dużej mierze serwisy społecznościowe i
skupione wokół nich e-społeczności budują potęgę internetu, tworząc silną
dialogiczność, przejawiającą się w ciągłej zamianie ról nadawcy i odbiorcy.
Wypełnianie przez internautów różnego rodzaju witryn społecznościowych treścią nie
tylko buduje potężne repozytorium wiedzy, ale pozwala również na tworzenie nowych
jakości w komunikowaniu.
Spis treści:
Od e-społeczności do cspołeczności?
Wstęp
I.Pojęcie komunikacji
1.Komunikowanie werbalne i niewerbalne
II.Komunikowanie w internecie
1.Dialogiczność
2.Anonimowość
3.Inne cechy komunikowania w internecie
III.Język pisany jako główne narzędzie komunikacji w internecie
1.Akronimy
2.Emotikony
IV.E-społeczność
1.Próba zdefiniowania społeczności internetowych
2.Rodzaje e-społeczności
3.Główne kanały komunikacji wykorzystywane przez członków e-społeczności
4.Społeczność skupiona wokół serwisu BiblioNETka
5.Komunikacja marketingowa z wykorzystaniem e-społeczności
V.Wikipedia jako pars pro toto internetu
Zakończenie
Suplement. Przegląd z podziałem na rodzaj społeczności oraz krótka
charakterystyka najpopularniejszych serwisów społecznościowych w Polsce
1.Społeczności dyskusyjne
2.Społeczności multimedialne
3.Społeczności obywatelskie
4.Społeczności kontaktowe
5.Wirtualne światy
6.Inne projekty społecznościowe
Spis rysunków i tabel
Bibliografia
Recenzja wydawnicza (1)
Recenzja wydawnicza (2)
213 stron, Format: 14.0x21.5cm, oprawa twarda z obwolutą
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.