www.ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 44.20 41,99   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > wyszukiwanie > opis książki

DICTIONARY OF MARKETING TERMS


IMBER J., TOFFER B.

wydawnictwo: BARRON'S , rok wydania 2000, wydanie III

cena netto: 50.00 Twoja cena  47,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Dictionary of Marketing Terms

More than 4,000 term and definitions cover customer marketing, e-commerce, advertising art, copy, production, radio and TV advertising, media analysis, retail, direct mail, relationship marketing, business-to-business promotion and much more.

Examples provide a working knowledge of the terms

Indispensable for small business owners, web marketers, managers, sale, marketing and production professionals, copywriters, direct mail professionals, business students, media analysts, art directors, and customers seeking an inside understanding of marketing.

600 pages

Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022