|

RETORYKA I ETYKA
SOBCZAK B. ZGÓŁKOWA H. RED. wydawnictwo: WYD POZNAŃSKIE , rok wydania 2009, wydanie I cena netto: 34.70 Twoja cena 32,97 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Etyczne korzenie retoryki
Etyka i retoryka w dziełach Jana Pawła II
Zrozumieć lepiej świat islamu. Etyka akultura i media w krajach muzułmańskich
Etyka słowa a techniki argumentacyjne w dyskusjach polityków
Etyczny status fikcji reklamowej
Barbara SOBCZAK, Halina ZGÓŁKOWA
Słowo wstępne
Jakub Z. LlCHAŃSKl
Etyczne korzenie retoryki
Luiza RZYMOWSKA
Pojęcia: osoby, jej wolności i godności jako kategorie porządkujące relację
retoryki i etyki
Michał RUSINEK
Retoryka poza dobrem i złem, czyli o pożytkach z badania retoryczności i
moralności
Edward JELIŃSKI
Odpowiedzialność (za słowo) u progu XXI wieku
Adam SKIBIŃSKI
Perswazja etycznie neutralna? Od retoryki do meta-NLP
Jolanta ANTAS
O kłamstwie i zakłamaniu
Katarzyna DROGOWSKA, Jacek WASILEWSKI
Kiedy kłamstwo uwiarygodnia, a prawda dyskredytuje
Wiesław PRZYCZYNA
Etyka przepowiadania
Agnieszka KULIK-JĘSIEK
Etyka i retoryka w dziełach Jana Pawła II
Agnieszka MlKOŁAJCZYK
Problemy etyczne w badaniach naukowych
Agnieszka KAMIŃSKA
Lekarz w rozmowie z rodziną potencjalnego dawcy narządów. Aspekt retoryczny.
Perspektywa laika
Paweł KRZYSIEK, Rafał MISZCZUK
Zrozumieć lepiej świat islamu. Etyka a kultura i media w krajach muzułmańskich
Tomasz NAGANOWSKI
Plagiat w cyberprzestrzeni
Barbara SOBCZAK
Informowanie (nie)etyczne. O etyce dziennikarskiej i manipulacji w mediach
Joanna SMÓL
Porady prasowe w świetle etyki
Katarzyna SOBSTYL
O atrakcyjności negatywnych wzorców zachowań. Analiza tekstów nadsyłanych do
czasopism młodzieżowych
Lidia POKRZYCKA
Media a etyka - analiza na przykładzie lubelskiego rynku prasowego
Rafał ZIMNY
Etyczny status fikcji reklamowej
Piotr PIRECKI
Zagadnienie retorycznej perswazji w eseistyce literackiej ,, Tygodnika
Powszechnego"
256 stron, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|