www.ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

METODY WYCENY I KSZTAŁTOWANIA WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA


NITA B.

wydawnictwo: PWE , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 56.00 Twoja cena  53,20 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

We współczesnej gospodarce rynkowej trwa stałe poszukiwanie nowych, uwzględniających rosnącą konkurencję, metod zarządzania przedsiębiorstwem ukierunkowanych na maksymalizację jego wartości, a uściślając - maksymalizację kapitału własnego. Osiąganiu tak sformułowanego celu służy rozwój nurtu zarządzania określanego jako zarządzanie wartością przedsiębiorstwa.

Prezentowana książka stanowi próbę ujęcia w sposób zwarty podstawowych problemów z tego obszaru, a celem Autora jest przybliżenie najważniejszych koncepcji wykorzystywanych w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa.


SPIS TREŚCI

Od autora

Symbole i akronimy występujące w pracy

l. Istota zarządzania wartością przedsiębiorstwa

1.1. Podstawowy cel działalności przedsiębiorstwa
1.2. Pojęcie wartości przedsiębiorstwa
1.3. Źródła i obszary wartości przedsiębiorstwa
1.4. Koncepcja zarządzania wartością przedsiębiorstwa

2. Metody wyceny przedsiębiorstwa

2.1. Uwarunkowania wyceny przedsiębiorstw
2.2. Metody majątkowe
2.3. Metody dochodowe
2.3.1. Metody zdyskontowanych sald przepływów pieniężnych
2.3.2. Metody zdyskontowanych dywidend
2.4. Metody mieszane
2.5. Metody porównawcze

3. Finansowe mierniki kreowania wartości przedsiębiorstwa

3.1. Istota finansowych mierników kreowania wartości przedsiębiorstwa
3.2. Ekonomiczna wartość dodana
3.3. Rynkowa wartość dodana
3.4. Wartość dodana dla akcjonariuszy
3.5. Stopa zwrotu z inwestycji oparta na przepływach pieniężnych
3.6. Całkowity zwrot dla akcjonariuszy i całkowity zwrot z przedsiębiorstwa
3.7. Analiza porównawcza mierników

4. Analiza progu rentowności w warunkach zarządzania wartością przedsiębiorstwa

4.1. Przesłanki rozszerzenia tradycyjnego ujęcia progu rentowności
4.2. Analiza progowych przepływów pieniężnych
4.3. Analiza progowej stopy zysku operacyjnego
4.4. Analiza progu rentowności na podstawie kryterium wyniku rezydualnego
4.5. Ekonomiczna dźwignia operacyjna

5. Opcje realne w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa

5.1. Ograniczenia tradycyjnych metod budżetowania kapitałów
5.2. Pojęcie, istota i klasyfikacja opcji realnych
5.3. Metody wyceny opcji realnych

6. Fuzje i przejęcia a wartość przedsiębiorstwa

6.1. Istota i rodzaje fuzji i przejęć
6.2. Motywy fuzji i przejęć
6.3. Analiza wpływu fuzji i przejęć na wartość przedsiębiorstwa

7. Kształtowanie programów motywacyjnych ukierunkowanych na wzrost wartości przedsiębiorstwa

7.1. Wymagania współczesnego motywowania
7.2. Programy motywacyjne związane z udziałem we własności przedsiębiorstwa
7.3. Programy motywacyjne oparte na miernikach kreowania wartości

Literatura


241 stron, B5, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- WYCENA BIZNESU W PRAKTYCE.METODY,PRZYKŁADY
RED.PANFIL M.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022