|

ZMOTYWOWANY NAUCZYCIEL W ŚWIETLE ORIENTACJI HUMANISTYCZNEJ
BOROWSKA A. wydawnictwo: LIBRON , rok wydania 2015, wydanie I cena netto: 37.90 Twoja cena 36,01 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Zmotywowany nauczyciel w świetle orientacji humanistycznej
,,(…) Badania w działaniu mogą prowadzić do uczeniasię z doświadczenia,
ponieważ są prowadzone przez ludzi, którzy chcą poprawić własną sytuację. Autorzy
tych badań prowadzą je, bo chcą się dowiedzieć, czy mogą coś robić lepiej. Badacze
przyglądają się temu, co robią lub co powinni robić oni sami”
(W.R. T ORBET, Learning from Experience, Columbia University Press,New York 1972).
AGATA BOROWSKA – absolwentka Uniwersytetu w Białymstoku, Wydziału
Pedagogiki i Psychologii w specjalności pedagogika wczesnoszkolna z przedszkolną oraz
rewalidacyjna; wyróżnienie DIPLOMA HONORIFICUM RECTOR UNIVERSITATIS BIALOSTOCENSIS CORAM
OMNIBUS PRONUNTIAT PAEDAGOGIAE ET PSYCHOLOGIAE; dyplom SPI w zakresie samoświadomości i
jakości życia; wieloletni nauczyciel przedszkolnyi wczesnoszkolny; dyplomowana
pielęgniarka.
Wstęp
Rozdział 1.
Ogólna charakterystyka pojęcia motywacji
1.1. Istota i cechy motywacji
1.2. Rodzaje motywacji
1.3. Teorie motywacji
1.4. Mity na temat motywacji
Rozdział 2.
Zmotywowany nauczyciel i jego rola w procesie edukacyjnym
2.1. Postać nauczyciela
2.2. Uwarunkowania i okoliczności rozwoju zmotywowanego nauczyciela
2.3. Oddziaływanie zmotywowanego nauczyciela na podmioty edukacyjne
2.3.1. Oddziaływanie zmotywowanego nauczyciela na dzieci w wieku przedszkolnym
2.3.2. Oddziaływanie zmotywowanego nauczyciela na uczniów
2.3.3. Oddziaływanie zmotywowanego nauczyciela na innych nauczycieli
2.3.4. Oddziaływanie zmotywowanego nauczyciela na dyrektora
2.3.5. Oddziaływanie zmotywowanego nauczyciela na rodziców
Rozdział 3.
Metodologia badań własnych w kontekście orientacji humanistycznej
3.1. Przedmiot badań
3.2. Cele badań
3.3. Problemy badawcze
3.4. Hipotezy badawcze
3.5. Wybór terenu badań i dobór próby
3.6. Metody, techniki i narzędzia badawcze
Rozdział 4.
Realizacja i interpretacja wyników badań własnych
4.1. Zakres oddziaływania zmotywowanego nauczyciela
4.2. Kierunki oddziaływania zmotywowanego nauczyciela na podmioty edukacyjne
4.3. Zmotywowany nauczyciel - jego rola w procesie edukacyjnym
Podsumowanie i wnioski
Bibliografia
Aneksy
150 stron, Format: 15.0x21.0cm, oprawa miękka
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.
|