Negocjacje pragmatyczne i taktyki perswazji w społeczeństwie informacyjnym
Książka Michała Pulita jest odważną próbą sformułowania nowego paradygmatu w
badaniach nad negocjacjami i taktykami perswazji poprzez umieszczenie tych zagadnień w
kontekstach teoretycznych prac Ervinga Goffmana oraz wielu innych przedstawicieli
interakcjonizmu symbolicznego. Choć punkt wyjścia autora jest czysto teoretyczny, to
jego cel jest celem praktycznym i w tym postrzegam wielką zaletę książki. W istotny
sposób wzbogaci ona naszą wiedzę z zakresu socjologii i psychologii negocjacji,
służyć też może niefachowemu czytelnikowi do zapoznania się z ważnymi i
interesującymi teoriami na charakteryzowane wyżej tematy.
Z recenzji prof. dra hab. Jacka Kochanowskiego
Negocjacje pragmatyczne mogą być traktowane jako szczególny przypadek interakcji,
kontaktowania się, komunikowania, wzajemnych wpływów, a to już jest problematyka par
excellence socjologiczna; więcej, to jest samo jądro współczesnej socjologii, w
której, inaczej niż czterdzieści czy pięćdziesiąt lat temu, teoretyzowanie zaczyna
się od poziomu podstawowego – interakcji wchodzących w relacje podmiotów działania.
Bardzo dobrze się stało, że autor pracy przyjął tę strategię badawczą.
Z recenzji prof. dra hab. Andrzeja Szpocińskiego
MICHAŁ PULIT, doktor nauk społecznych w zakresie socjologii
(specjalizacja w mikrosocjologii). Wykładowca Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w
Nowym Sączu. Członek zwyczajny Polskiego Towarzystwa Socjologicznego. Trener prowadzący
szkolenia w zakresie negocjacji, taktyk wywierania wpływu na ludzi oraz komunikacji
interpersonalnej. Naukowo zainteresowany teorią interakcjonistyczną, tematyką perswazji
i negocjacji. 
WSTĘP    
I. PARADYGMAT NEGOCJACYJNY      
Negocjacje jako działanie połączone    
Logika obiektywna aktorów społecznych w negocjacjach   
Realizacja własnych celów w negocjacjach  
Sprawiedliwość jako bariera akceptowalnych zachowań określonych przez strony
     
II SOCJOLOGICZNE BADANIA NAD WPŁYWEM SPOŁECZNYM – WCZORAJ I DZIŚ
    
III CIALDINI I JEGO REGUŁY NEGOCJOWANIA     
Potrzeba odwzajemnienia       
Zadziwiająca konsekwencja    
Myśleć jak wszyscy    
Dążenie do sympatii       
Potęga władzy i autorytetu    
Aura niedostępności      
IV FILOZOFIA NEGOCJACJI OPARTYCH NA ZASADACH   
Separować problemy od człowieka   
Interesy a stanowiska    
Pertraktacje na podstawie obiektywnych kryteriów  
Techniki podstępu    
Najlepsza alternatywa dla negocjowanego porozumienia  
Negocjowanie reguł gry     
V SYSTEM CAMPA    
Odrzucanie potrzeby     
Profity niedoskonałości   
Wyrażanie i prowokacja negacji     
Podążaj za misją i celem    
Sztuka generowania pytań     
Neutralizacja emocji   
Uzmysłowić bolesną perspektywę    
Cena negocjacji     
ZAKOŃCZENIE     
BIBLIOGRAFIA    
INDEKS OSÓB    
INDEKS RZECZOWY    
SUMMARY: PRAGMATIC NEGOTIATIONS AND PERSUASION TACTICS IN THE INFORMATION SOCIETY 
268 stron, Format: 14.5x20.5cm, oprawa miękka
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.