Rosnąca złożoność współczesnego rynku przejawia się między innymi w
opracowywaniu i wdrażaniu różnych form sprzedaży produktów. Ich różnorodność jest
szczególnie zauważalna w przypadku rynku dóbr konsumpcyjnych, na którym obok
sprzedaży tradycyjnej coraz większą rolę odgrywa sprzedaż samoobsługowa oraz handel
na odległość, zwłaszcza prowadzony przez Internet. Z jednej strony znaczne
zróżnicowanie dróg docierania produktów do nabywców pozwala wybrać praktycznie
każdemu odbiorcy najkorzystniejszą z jego punktu widzenia formę nabywania produktów, z
drugiej jednak strony stawia przed nimi nowe wyzwania. Sprostanie im decyduje o
zadowoleniu z dokonanych zakupów oraz pozwala uniknąć wielu pułapek, jakie
niejednokrotnie zastawiają na odbiorców nieuczciwi producenci i handlowcy.
199 stron, B5, miękka oprawa
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.