www.ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

JAK SZYBKO NAPISAĆ PROFESJONALNY PLAN MARKETINGOWY


DZIEKOŃSKI M. KOZIELSKI R.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER , rok wydania 2007, wydanie II

cena netto: 49.00 Twoja cena  46,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Autorzy szczegółowo, krok po roku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy.

Z tej książki dowiesz się:

- od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego,

- jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy,

- jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu na CD,

- jak opracować kolejne części planu marketingowego,

- jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać, tworząc plan.

Dodatkowo inspiracją przy opracowywaniu własnego planu marketingowego mogą być omówione w książce i dołączone na CD przykładowe plany marketingowe różnych firm i instytucji.

Zamieszczony na CD szablon planu marketingowego do samodzielnego wypełnienia jest tak zaprojektowany, że po wprowadzeniu wymaganych danych do kolorowych pól pozostałe komórki w kolorze szarym (a także wykresy) generują się automatycznie. Jeśli po wypełnieniu wydrukujesz plan, możesz go z powodzeniem wykorzystać w charakterze planu marketingowego swojej firmy na trzy lata, ze szczegółowym planem operacyjnym na jeden rok.


Robert Kozielski - doktor ekonomii, specjalista z zakresu nauk o zarządzaniu, pracownik naukowy Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego. Stypendysta Fundacji Fulbrighta. Posiada status Chartered Marketer. Wykładowca na studiach Executive MBA, właściciel firmy Questus współpracującej z The Chartered Institute of Marketing w Londynie. Autor wielu publikacji, analiz i ekspertyz z dziedziny marketingu, m.in. redaktor naukowy książki Wskaźniki marketingowe.

Michał Dziekoński - praktyk biznesu, kieruje marketingiem strategicznym w jednej z firm z Grupy Siemens w Polsce. Uzyskał brytyjski dyplom The Advanced Certificate in Marketing oraz ukończył amerykański program Marketing Training w firmie Siemens w Orlando. Autor publikacji, projektów e-learningowych, warsztatów i marketingowych gier strategicznych, a także trener programów The Chartered Institute of Marketing.


Spis treści

Od autorów
Wstęp

Część I. Od czego zacząć opracowywanie planu marketingowego

1. Dlaczego warto planować działania marketingowe
Do czego są nam potrzebne plany marketingowe
Dlaczego klasyczne podręczniki planowania nie zawsze są użyteczne
Ewolucja planowania - od maszyny do pisania do metod symulacyjnych
Powiązanie planu marketingowego z innymi planami firmy
Jak korzystać z tej książki

2. Jak opracować audyt marketingowy
Do czego jest nam przydatna ocena sytuacji rynkowej firmy
Jakie narzędzia wykorzystać w audycie marketingowym
Jak w praktyce przeprowadzić audyt marketingowy
Jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać, oceniając sytuację rynkową
Jak wygląda audyt marketingowy opracowany w Excelu

Część II. Analizy niezbędne do opracowania planu marketingowego

3. Jak przygotować analizę strategiczną firmy
Do czego jest nam przydatna analiza strategiczna
Jakie narzędzia wykorzystać w analizie strategicznej
Jak w praktyce przygotować analizę strategiczną firmy
Jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać w analizie strategicznej
Jak wygląda analiza strategiczna opracowana w Excelu

4. Jak przeprowadzić analizę rynku
Do czego jest nam przydatna analiza rynku
Jakie narzędzia wykorzystać, opracowując analizę rynku
Jak w praktyce przeprowadzić analizę rynku
Jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać podczas przeprowadzania analizy rynku
Jak wygląda analiza rynku opracowana w Excelu

Część III. Przygotowanie planu strategicznego i taktyczno-operacyjnego

5. Jak opracować strategię marketingową i wyznaczyć cele strategiczne
Dlaczego cele strategiczne i strategia marketingowa są tak istotne
Jakie narzędzia wykorzystać do określania celów i strategii
Jak w praktyce wyznaczyć cele i opracować strategie marketingowe
Jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać podczas wyznaczania celów i opracowywania strategii marketingowych
Jak wygląda strategia rozwoju opracowana w Excelu

6. Jak przygotować segmentację, pozycjonowanie i strategię konkurencji
Do czego jest nam przydatna segmentacja, wybór rynku docelowego i pozycjonowanie (strategia STP)
Jakie narzędzia wykorzystać, opracowując strategię STP
Jak w praktyce przygotować strategię STP
Jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać, przygotowując strategię STP
Jak wygląda strategia segmentacji i pozycjonowania opracowanaw Excelu
7. Jak przygotować plan marketingu mix
Do czego jest nam przydatny plan marketingu mix
Jakie narzędzia wykorzystać, opracowując plan marketingu mix
Jak w praktyce przygotować plan marketingu mix
Jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać, zestawiając elementy marketingu mix
Jak wygląda marketing mix opracowany w Excelu

Część IV. Przygotowanie do wdrożenia planu marketingowego oraz powiązanie go z innymi działaniami firmy

8. Jak przygotować wdrożenie i kontrolę planu
Dlaczego bez wdrożenia i kontroli plan nie będzie skuteczny
Jakie narzędzia wykorzystać, przygotowując wdrażanie i kontrolę
Jak w praktyce przygotować plan wdrożeniowy
Jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać, opracowując plan wdrożenia i kontroli
Jak wygląda plan wdrożenia i kontroli opracowany w Excelu

9. Jak przygotować streszczenie menedżerskie planu marketingowego
Dlaczego streszczenie menedżerskie jest ważne dla naszego sukcesu
Jakie narzędzia wykorzystać, przygotowując streszczenie menedżerskie
Jak w praktyce przygotować streszczenie menedżerskie
Jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać, przygotowując streszczenie menedżerskie
Jak wygląda streszczenie menedżerskie opracowane w Excelu

10. Jak powiązać plan marketingowy z innymi planami w firmie
Z jakich planów działalności firmy przeważnie korzystamy
Co zrobić, żeby plan finansowy i plan marketingowy były ze sobą zgodne
Plan marketingowy a plan produkcji i logistyki
Jak zapewnić powiązanie planu marketingowego z planem zasobów
ludzkich
Przyszłość planowania marketingowego w firmach w XXI wieku
Wybrane źródła informacji przydatne do opracowania planu marketingowego
Publikacje w języku polskim
Publikacje w języku angielskim
Wybrane strony internetowe
Załącznik
Kwestionariusz pomocniczy do przeprowadzenia analizy SWOT

303 strony, A5, miękka oprawa ze skrzydełkami

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022