www.ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   2 egz. / 84.10 79,90   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING MENEDŻERSKI - STANDARDY, PROCEDURY, STRATEGIE


PODSTAWKA K.

wydawnictwo: U WARSZAWSKI , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 51.00 Twoja cena  48,45 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Podręcznik ten powstał z myślą o menadżerach aktualnych i przyszłych, którzy mając za sobą podstawy marketingu, poszukują standardów (najlepszych praktyk) oraz procesów analityczno-decyzyjnych i strategii, prowadzących do efektywngo uprawiania marketingu, który zależy w głównej mierze od splotu dwóch, jakże różnych wątków: odkrywczości (kreatywności) oraz profesjonalnych metod zarządzania marketingowego

246 stron, B5, miękka oprawa

Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022