www.ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WIZERUNEK RÓWNOLEGŁY NOWA SZANSA PROMOCJI FIRMY I MARKI


BUDZYŃSKI WOJCIECH

wydawnictwo: POLTEXT , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 33.70 Twoja cena  32,02 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka zawiera nową, oryginalną koncepcję kreowania i wykorzystywania w podejmowaniu decyzji marketingowych tzw. wizerunku równoległego.

Autor wskazuje, w jaki sposób tradycyjne rozumienie wizerunku ogranicza rozwój działań promocyjnych, jak wizerunek odbierają różne grupy uczestników rynku, jakie są uwarunkowania w budowaniu i zarządzaniu marką, tworzeniu systemu tożsamości, komunikacji, kultury organizacyjnej i społecznej odpowiedzialności firmy. Na tym tle przedstawia istotę konsekwencje istnienia wizerunku równoległego.
Jednym z podstawowych celów działań marketingowych jest przekazywanie treści perswazyjnych, zachęcających do skorzystania z promowanej oferty. Okazuje się jednak, że na konkurencyjnym rynku takie działania nie wystarczą. Należy wręcz odwołać się do posiadanej wiedzy, doświadczenia, skojarzeń, stereotypów, opinii, a więc wizerunków innych, równoległych, w sposób istotny wpływających na opinię o promowanej marce. Niewątpliwie dużą umiejętnością nadawcy promocji jest sprawne przywoływanie tych wizerunków podczas realizowanej kampanii.
Z książki dowiedzą się Państwo jednak znacznie więcej – jak takie wizerunki równoległe właściwie kształtować, żeby możliwe było dezaktywowanie wizerunków niekorzystnych, a z drugiej strony przywoływanie skojarzeń pozytywnych, powodujących satysfakcję z podjętej przez konsumenta lub inną firmę decyzji. Tę ciekawą koncepcję Autor omawia w sposób prosty i przystępny, przytaczając na jej poparcie wiele przykładów z praktyki gospodarczej, a nawet z życia codziennego.


Spis treści:

Wprowadzenie

Rozdział 1
Tradycyjne rozumienie wizerunku jako bariera dalszego rozwoju skutecznych działań promocyjnych
1.1. Dotychczasowe ujęcie wizerunku
1.2. Rozumienie wizerunku przez różne grupy uczestników rynku
1.3. Ograniczenia wykorzystania wizerunku we współczesnym marketingu

Rozdział 2
Nowa koncepcja wizerunku równoległego
2.1. Uwarunkowania powstania wizerunku równoległego
2.2. Istota wizerunku równoległego (PI)
2.3. Psychologiczne i fizyczne aspekty wizerunku równoległego

Rozdział 3
Wpływ wizerunku równoległego na decyzje podejmowane przez przedsiębiorców i ich klientów
3.1. Wizerunek równoległy jako uwarunkowanie decyzji podejmowanych przez przedsiębiorców na rynku biznesowym
3.2. Stopień wpływu wizerunku równoległego na decyzje konsumentów krajowych i zagranicznych
3.3. Wykorzystanie wizerunku równoległego w procesie podejmowania decyzji na podstawie zachowań uczestników rynku

Rozdział 4
Możliwości kreowania wizerunku równoległego
4.1. Analiza możliwości ingerowania w wizerunek równoległy
4.2. Podatność wizerunku równoległego na tradycyjne metody promocyjne
4.3. Nowe podejście do koncepcji kreowania wizerunku firmy i marki

Rozdział 5
Znaczenie koncepcji wizerunku równoległego dla rozwoju nowych kierunków w public relations i marketingu
5.1. Wykorzystanie wizerunku równoległego w kształtowaniu opinii o kraju
5.2. Wizerunek kraju jako wizerunek równoległy przy kreowaniu wizerunku eksporterów i ich marek za granicą
5.3. Nowe koncepcje działań public relations z uwzględnieniem wizerunku równoległego
5.4. Wizerunek równoległy we współczesnych kierunkach rozwoju marketingu

Zakończenie

Bibliografia

Załączniki


216 stron, format B5, miękka oprawa

Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022