Celem pracy jest przedstawienie najważniejszych zasad i technik
związanych z marketingowym zarządzaniem przedsiębiorstwem. 
Punktem wyjścia jest spojrzenie na proces wymiany, który ma mieć charakter
ekwiwalentny. Oznacza to działanie na rzecz zapewnienia korzyści klientowi a
jednocześnie odpowiedniej marży dla przedsiębiorstwa. Prezentowane treści odwołują
się do zasad etyki gospodarczej, która jest podstawą ekwiwalentności wymiany, rozwoju
zrównoważonego i długofalowego. 
Wieloletnia współpraca autorów z przedsiębiorstwami w charakterze
doradców, konsultantów, członków rad nadzorczych i ekspertów pozwoliła na
ilustrowanie rozważań teoretycznych konkretnymi przykładami. 
Spis treści:
Wstęp 
Rozdział I
Istota oraz zakres zarządzania i planowania marketingowego (Henryk Mruk,
Jarosław Mruk) 
Rozdział II
Otoczenie przedsiębiorstwa i jego wpływ na zarządzanie marketingowe (Aleksandra
Kopczyńska) 
Rozdział III
Zachowania nabywców i segmentacja (Aleksandra Kopczyńska) 
Rozdział IV
Badania marketingowe (Małgorzata Michalik) 
Rozdział V
Zarządzanie produktami i usługami (Aleksandra Kopczyńska) 
Rozdział VI
Planowanie nowego produktu (Henryk Mruk) 
Rozdział VII
Zarządzanie marką (Aleksandra Kaniewska-Sęba) 
Rozdział VIII
Zarządzanie kanałami dystrybucji (Henryk Mruk, Jarosław Mruk) 
Rozdział IX
Strategie cenowe (Henryk Mruk) 
Rozdział X
Komunikacja pośrednia (masowa) (Aleksandra Kaniewska-Sęba) 
Rozdział XI
Komunikacja bezpośrednia (indywidualna) (Aleksandra Kaniewska-Sęba) 
Rozdział XII
Zarządzanie personelem (Tomasz Kopczyński) 
Rozdział XIII
Planowanie i wdrażanie strategii marketingowej (Henryk Mruk) 
Ważniejsze pozycje literaturowe
224 strony, A5, oprawa miękka
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.