www.ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 80.70 76,67   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KAPITAŁ KONWERSACYJNY JAK TWORZYĆ RZECZY O KTÓRYCH INNI BĘDĄ CHCIELI..


CESVET B. BABIŃSKI T. ERIC A. / .. ROZMAWIAĆ /

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 80.70 Twoja cena  76,67 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Czy droga do sukcesu Twojej marki wiedzie tylko przez kosztowne kampanie marketingowe? Nie! To kapitał konwersacyjny jest lepszym i znacznie tańszym rozwiązaniem.

Autorzy niniejszej książki, czerpiąc z własnego doświadczenia w marketingu czołowych marek, pokazują czynniki, które kształtują mechanizm poczty pantoflowej, i mówią, jak osadzić je w produktach. Pomagają w ten sposób czytelnikom stworzyć rzeczy, które dla konsumentów staną się atrakcyjnym tematem do rozmów.

Konsumenci zaczną mówić o Twoich produktach!

Autorzy kierują SID LEE, spółką zajmującą poczesne miejsce wśród agencji świadczących usługi z zakresu projektowania doświadczeń i komunikacji marketingowej, która pracuje dla wielkich brandów, m.in. Cirque du Soleil, Adidas oraz Red Bull. Dzięki tej lekturze dowiesz się, jak sprawić, aby Twoja marka i Twoje produkty stały się atrakcyjnym tematem do rozmów.

  • Stwórz produkty i usługi, które są naprawdę istotne dla konsumentów.
  • Wykorzystaj doświadczenia klientów, by twoja marka mogła stać się liderem rynku.
  • Nie zdawaj się na ślepy los! Kontroluj mechanizm poczty pantoflowej i zarządzaj nim!
  • Wykorzystaj osiem potężnych czynników odpowiedzialnych za kształtowanie doświadczeń.

Spis treści:

 

Podziękowania
str. 11

Jak powstała ta książka
str. 13

Ta książka działa na zasadach otwartego źródła
str. 15

Hermann Deininger -słowo wstępne
str. 19

Wstęp
str. 23

CZĘŚĆ I:
KAPITAŁ KONWERSACYJNY - DEFINICJA
str. 31

1. Co to jest kapitał konwersacyjny?
str. 33

2. Osiem czynników kształtujących kapitał konwersacyjny
str. 41

Rytuały
str. 43

Ekskluzywna oferta produktowa (EOP)
str. 44

Mity
str. 45

Istotna osobliwość sensoryczna (IOS)
str. 45

Ikony
str. 46

Plemienność
str. 46

Uznanie
str. 47

3. Jak działa kapitał konwersacyjny
str. 49

Cirque du Soleil - Cyrk Słońca
str. 51

IKEA
str. 60

Schwartz's - żydowskie delikatesy w Montrealu
str. 67

4. Dlaczego kapitał konwersacyjny działa
str. 73

Waluta w czasach hołdujących wysokiej istotności
str. 77

Rok 1984: symbol wysokiej istotności w komunikacji masowej
str. 79

5. Kapitał konwersacyjny to nie szum
str. 85

W kapitale konwersacyjnym słowa znajdują pokrycie w czynach
str. 88

6. Kapitał konwersacyjny i zaangażowana popularyzacja (apologia)
str. 95

7. Kapitał konwersacyjny jest dla każdego
str. 99

CZĘŚĆ II:
CZYNNIKI KSZTAŁTUJĄCE KAPITAŁ KONWERSACYJNY
str. 107

8. Rytuały
str. 109

9. Inicjacja
str. 119

10. Ekskluzywna oferta produktowa (EOP)
str. 129

11. Nadspodziewaność
str. 141

12. Mity
str. 149

13. Istotna osobliwość sensoryczna (IOS)
str. 161

14. Ikony
str. 173

Ludzie
str. 176

Budynki
str. 176

Ukształtowanie geograficzne
str. 177

Przedmiot
str. 178

Ikoniczne wzornictwo
str. 178

Siła skojarzeń
str. 180

15. Plemienność
str. 185

16. Uznanie
str. 195

17. Zgodność
str. 201

CZĘŚĆ III:
WDRAŻANIE KAPITAŁU KONWERSACYJNEGO
str. 211

18. Jak zacząć?
str. 213

1. Skompletuj odpowiedni zespół
str. 215

2. Przeprowadź badanie na obecność i jakość kapitału konwersacyjnego
str. 218

19. Opracowywanie rozwiązania
str. 225

Pogłębianie wglądu
str. 228

Ćwiczcie w sobie kreatywność
str. 230

1. Niech wasza historia będzie prosta
str. 230

2. Użyjcie czynników kształtujących kapitał konwersacyjny jako przewodnika
str. 231

3. Mnóżcie odniesienia kulturowe
str. 232

4. Zastanówcie się, gdzie na rynku możecie doprowadzić do największej zmiany (discontinuity)
str. 234

5. Rzućcie wyzwanie status quo
str. 234

6. Manipulujcie czasem
str. 234

7. Wykorzystujcie czynniki kształtujące kapitał konwersacyjny, jak tylko się da
str. 235

8. Korzystajcie z doświadczeń innych branż
str. 235

9. Znajdźcie niezaspokojoną potrzebę
str. 235

10. Kiedy macie wątpliwości - improwizujcie
str. 236

20. Wdrożenie
str. 239

Opakowanie
str. 241

Tworzenie prototypu
str. 243

Monitorowanie
str. 244

Oficjalna premiera produktu
str. 245

Udoskonalanie
str. 246

21. Jeszcze tylko dwa pytania
str. 251

Czy kapitał konwersacyjny sprawdza się pod względem ekonomicznym?
str. 253

Czy kapitał konwersacyjny znajduje zastosowanie tylko w wypadku doświadczeń konsumenckich?
str. 254

Słownik terminów
str. 257

O autorach
str. 263

Indeks
str. 265


276 stron, A5, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022