www.ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ANATOMIA WŁADZY


KARNOWSKI M. MISTEWICZ E.

wydawnictwo: CZERWONE I CZARNE , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 46.10 Twoja cena  43,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Anatomia władzy to pierwsza książka wideo w Polsce. Książka do czytania i do oglądania przez telefon komórkowy. Obok tekstu znajdują się małe kwadraciki. To fotokody. Potrafi je czytać każda komórka. Wystarczy najechać obiektywem komórki na fotokod i wyświetlą się na ekranie telefonu materiały filmowe.

W ten sposób przenosimy się w gorącą atmosferę kampanii wyborczych, sporów PR-owców i ludzi marketingu. Możemy zobaczyć fragmenty wyborczych debat, o których rozmawiają autorzy książki. Wchodzimy za kulisy kampanii. Oglądamy wypowiedzi Aleksandra Kwaśniewskiego i Lecha Wałęsy, Silvio Berlusconiego, Janusza Palikota, Romana Giertycha i wielu innych.


O kim i o czym mowa w tej książce:

Jak się wygrywa wybory | Pijar z każdego może zrobić prezydenta |Jak pokonać rywala w debacie wyborczej | Kulisy kampanii wyborczych | Dlaczego Marcinkiewicz upadł | Wyższość Żakowskiego nad Wildsteinem | Dlaczego dziennikarze wymrą w ciągu kilku lat | Czemu lider musi być okrutny | Jak dobry pijar kryzys przemienia w zwycięstwo | Powody porażki Rokity| Mechanizmy postpolityki | Czemu Twitter pokona Monikę Olejnik | Dlaczego polscy pijarowcy są do niczego | Koniec epoki billboardów | Marketingowy zamach stanu w reklamie | Jak Coca-Cola zbudowała potęgę | marketing trzeciej generacji |



Spis treści:

Rozdział pierwszy.
Afera hazardowa zwycięstwem pijaru PO / Jak PiS mógł wykorzystać spoconego Chlebowskiego / Debaty prezydenckie: makijażystka jako tajna broń na przeciwnika / Royal i Sarkozy: wielka awantura o temperaturę w telewizyjnym studiu / Mitterand piłuje sobie spiczaste zęby / Wojna z Pepsi dodaje seksu Coca-Coli / Wojna z PiS dodaje seksu Platformie / Marketing polityczny bierze władzę

Rozdział drugi.
Rewolucja na rynku mediów / Koniec świata dziennikarzy, którzy przy stoliku w sejmowej restauracji mogli odwołać premiera / Jak Internet, Twitter, Facebook zabijają dziennikarstwo / Obama – pierwszy prezydent wybrany dzięki nowym technologiom / Śmierć papierowych gazet, narodziny indywidualnej gazety w komórce / Telefon z klawiszem DN uruchamiającym dostęp do wszystkich ważnych informacji

Rozmowa trzecia.
Narracja, głupcze! / Jak opowiedzieć historię, która będzie powtarzana przez ludzi w windzie / Marketing polityczny od początku wkracza do akcji / Partia musi mieć smak, jak kuleczki MMS / Chińskie ciasteczka z wróżbą – przykład fenomenalnego kanału marketingowego / Dlaczego bin Laden nie boi się miniaturowych robotów CIA w swoim otoczeniu / Globalna ściema tradycyjnej reklamy

Rozmowa czwarta.
Piesiewicz i jego samobójcza gra z tabloidami / Marcinkiewicza urywa się swoim marketing owcom i pędzi do klęski / Pierwsza dobra narracja – Jan Rokita w komisji rywinowskiej / Nie seksafera, ale garnitury za siedem tysięcy i BMW pogrążyły Leppera / Czy Janusz Palikot może być Rzecznikiem Praw Obywatelskich? / Tusk, Sarkozy, Putin – świetni tłumacze tego, co się dzieje

Rozmowa piąta.
Budowanie pozycji lidera na połamanych kościach rywali / Polowanie na Jana Rokitę jako przykład typowego okrucieństwa w polityce / Paczki banknotów w teczce asystenta posła / Młodzieżówki partyjne – najbardziej zdegenerowany element polityki / Zbieranie haków na polityka / Brutalne metody eliminacji / Poseł Gruszka i akcja „asystent – szpieg rosyjski” / Cimoszewicz i akcja Jarucka

Rozmowa szósta.
Wizerunek, głupcze! / Wildstein i Żakowski jak przykłady budowania wizerunku prawicy i lewicy w mediach / Katalog słabości prawicowych dziennikarzy / Wojny między prawicowymi dziennikarzami / Wzajemna lojalność lewicowych publicystów / Wejście kapitału zachodniego w media zmienia świat masowej komunikacji / Koniec dominacji ideowej „Gazety Wyborczej” / Ojciec Rydzyk jako Agora a rebours / TVN24, czyli teraz my narzucamy hierarchię

Rozmowa siódma.
Mistewicz ocenia polskich pijarowców i daje lekcję skutecznego PR / Karnowski narzeka na agresję pijarowców / Pijaru potrzebuje każdy: aktor, prawnik, lekarz, burmistrz, architekt, menedżer / Grzechy złych pijarowców / Tajemnica pijarowskich technik jak tajemnica spowiedzi / Marcinkiewicz jako przykład marketingowego zbudowania wizerunku od podstaw / Dobry pijarowiec z każdego zrobi polityka


304 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022