Kto powinien finansować festiwale filmowe, wystawy, przedstawienia teatralne
– państwo czy prywatne fundacje? 
Po co współczesnej demokracji silne media publiczne? 
A nowe media? Czy państwo powinno je wspierać? 
Co zrobić, żeby internet nie tylko dostarczał rozrywkę? 
Dlaczego kultura sieci przynosi zmianę cywilizacyjną? 
I wreszcie – na czym polega krytyczna funkcja kultury na początku XXI wieku?
Ekonomia kultury przybliża najnowsze światowe trendy w myśleniu o roli kultury. 
Przewodnik zawiera wybór tekstów zachodnich, definicje pojęć, omówienia
teorii „żywych klasyków” (Richarda Floridy, Chrisa Andersona), a także analizy
polskich realiów i szkice projektów zmian. Wśród autorów są naukowcy, dziennikarze,
teoretycy i twórcy: m.in. Beata Stasińska, Jacek Żakowski, Edwin Bendyk, Maciej Gdula,
Maciej Nowak.
440 stron, oprawa miękka
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.