| 
  
 INNOWACYJNOŚĆ PRZEPIS NA SUKCES MODEL OD A DO F
 KOTLER PH. TRIAS DE BES F.  wydawnictwo: REBIS , rok wydania 2013, wydanie I    cena netto: 52.40  Twoja cena  49,78 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Innowacyjność przepis na sukces 
Model "od A do F"
 
Firmy, które się nie rozwijają i nie opracowują nowych produktów, strategii i
technologii, nie mają dziś szans na szybko zmieniających się rynkach. 
Autorzy przekonują, że nowatorstwo i twórcze rozwiązania nie są wynikiem
przypadkowych odkryć, lecz można je uzyskiwać w drodze uporządkowanego procesu.
Przedstawiony przez nich model „od A do F” pokazuje, jak w kilku starannie
przemyślanych krokach łączyć twórcze możliwości pracowników różnych działów,
przekładać innowacyjne koncepcje na konkretne rozwiązania, a następnie z powodzeniem
wprowadzać je na rynek. 
Innowacyjność w ich modelu to ciągły proces, który pozwala elastycznie adaptować
się do zmiennych rynkowych okoliczności, zwłaszcza w czasach kryzysu.
„Kompletny System Innowacyjności to wartościowy
model, który łączy różne aspekty nowatorskiego i twórczego działania w biznesie. To
doskonałe kompendium koncepcji i technik, które składają się na firmową kulturę
kreatywną. Nie znam książki, która bardziej wyczerpująco przedstawiałaby ten
temat” 
/Cesc Bordas, wiceprezes ds. marketingu i innowacyjności PepsiCo
Europe/ 
„To wspaniałe kompendium innowacyjności i twórczego
działania, stworzone przez światowej sławy autorytety w dziedzinie marketingu i biznesu
dla pracowników na wszystkich poziomach organizacji. Ta książka skłania do
zrewidowania dotychczasowych poglądów na kwestie kreatywności i nowatorstwa w biznesie
i oferuje przydatny model, na którym opiera się innowacyjność w firmie” 
/Carlos Losada, ESADE Business School/ 
 
Spis ilustracji, tabel i ramek 
Podziękowania 
 
Wstęp 
 
1. Bariery dla innowacyjności w przedsiębiorstwach 
Rozziew między potrzebą a zdolnością do innowacji Problem 1: na czym tak naprawdę
polega innowacyjność Problem 2: niejasne zakresy odpowiedzialności Problem 3: mylenie
innowacyjności z kreatywnością Problem 4: brak modelu Problem 5: brak kontroli Problem
6: brak koordynacji Problem 7: brak orientacji na klienta 
 
CZĘŚĆ PIERWSZA 
 
2. Zarys modelu "od A do F" 
Dlaczego organizacje potrzebują procesów Proces innowacji jako rozwiązanie Ciągła
innowacyjność jako suma projektów Proces innowacji: role a etapy Dynamika 
 
3. Aktywatorzy 
Czym zajmują się aktywatorzy i dlaczego potrzebujemy takiej roli 
Warunki wstępne dla aktywatorów 
Ramy innowacyjności 
Co jest lepsze: ogólne czy szczegółowe ramy innowacyjności 
Wytyczne innowacyjności 
Lista kontrolna procesu innowacji 
Typy aktywatorów 
Rodzaje aktywacji 
Jaki typ aktywacji jest najlepszy 
 
4. Badacze 
Czym zajmują się badacze i dlaczego potrzebujemy takiej roli 
B dla C: diagnostyka innowacyjności 
B dla D: rozwiązania technologiczne i wzornictwo 
B dla E: formuły marketingowe 
Techniki i metody zbierania informacji 
 
5. Kreatorzy 
Czym zajmują się kreatorzy 
Kto bywa kreatorem 
Charakterystyka osoby kreatywnej 
Na czym polega kreatywność 
Metody tworzenia pomysłów 
Jakie metody poszukiwania informacji są najbardziej użyteczne w technikach kreatywnych 
Ocena technik kreatywnych i metod poszukiwania informacji 
Od pomysłu do koncepcji 
Ocena subiektywna 
 
6. Deweloperzy 
Czym zajmują się deweloperzy 
Udział deweloperów w definiowaniu koncepcji 
Utrwalanie koncepcji 
Jak tworzyć produkty krok po kroku 
Rozstrzyganie dylematów związanych z kluczowymi cechami produktu 
 
7. Egzekutorzy 
Czym zajmują się egzekutorzy 
Implementacja: klucz do sukcesu 
Wybór egzekutorów 
Kluczowe wkłady i cechy idealnej implementacji 
Plan działań marketingowych 
Preimplementacja 
Implementacja właściwa: plan działań 
Postimplementacja: przybliżenia i poprawki 
 
8. Facylitatorzy 
Czym zajmują się facylitatorzy Kim są facylitatorzy 
Rodzaje działań wspierających (facylitacji) 
Systemy oceny i wyboru alternatywnych pomysłów lub koncepcji Systemy i narzędzia
reaktywacji zablokowanego procesu innowacji Systemy i narzędzia zatwierdzania i
alokowania środków finansowych i wydatków inwestycyjnych 
Łączenie kryteriów oraz poziomy akceptacji lub odrzucenia projektu 
Metody określania celów dla wprowadzanej na rynek innowacji 
Typ innowacji a narzędzia facylitatorów 
 
9. Zalety planowania procesów innowacji z wykorzystaniem modelu "od A do
F" 
Zalety modelu "od A do F" 
Projektowanie procesów innowacji z wykorzystaniem modelu "od A do F" 
Koordynacja procesu 
Od procesów do wzorców 
Podsumowanie 
Dodatek I 
Przykłady procesów zaprojektowanych z wykorzystaniem modelu "od A do F" 
Dodatek II 
Uszczegółowienie zadań wymagających współpracy i ich przykłady 
Dodatek III 
Techniki testowania - od koncepcji do gotowego produktu 
 
CZĘŚĆ DRUGA 
 
10. Planowanie innowacji 
Elementy planowania innowacji 
Firmowa diagnostyka biznesowa 
Spójność z misją, celami i ogólną strategią firmy 
Cele innowacyjności 
Definiowanie strategii innowacji 
Wdrażanie strategii innowacji 
 
11. Wskaźniki innowacyjności 
Czym są wskaźniki innowacyjności 
Jak z nich korzystać 
Ile firm korzysta ze wskaźników innowacyjności 
Rodzaje wskaźników Łączenie wskaźników Zaawansowane łączenie wskaźników
Wskaźniki a cele 
 
12. Jak pielęgnować kulturę kreatywną 
Na czym polega "kultura kreatywna" 
Budowniczowie kultury 
Czynniki hamujące pomysłowość, kreatywność i innowacyjność w firmie 
Motywatory pomysłów, kreatywności i innowacyjności w firmie 
Źle pojęta popularyzacja kreatywności 
Rola komunikacji 
Wielokulturowość i interfunkcjonalność 
Inne, nie mniej ważne zagadnienia 
Etapy tworzenia kultury innowacyjności 
 
13. Zachęty i nagrody 
Na czym polega zachęcanie do innowacyjności 
Czy powinniśmy zachęcać do innowacyjności 
Rodzaje zachęt 
Kryteria przyznawania nagród 
Nagrodę otrzymuje 
 
Podsumowanie 
 
Przypisy Indeks 
 
298 stron, Format: 15.0x22.5cm, oprawa twarda Osoby kupujące tę książkę wybierały także:  
   - PROSTOTA SZTUKA ODPUSZCZANIA ROHR R.
 
  - BUDOWANIE ZESPOŁU ZESTAW NARZĘDZI MACKIN D.
 
  - SIŁA UKRYTEJ PERSWAZJI JAK PRZEKONAĆ KAŻDEGO W KAŻDYM MIEJSCU ... HOGAN K.
 
  - SUKCES BEZ WYRZECZEŃ BJERGEGAARD M. MILNE J.
 
  - CHŁOPCY OD GOOGLE'A LARRY PAGE I SERGE BRIN O SOBIE BEAHM G.
 
  - ZDROWIE BEZ RECEPTY CZYLI SKROBIA, KTÓRA LECZY MCDOUGALL J.
 
  - KUCHNIA ROŚLINNA WSZYSTKO Z WARZYW OWOCÓW ZIÓŁ I KWIATÓW
 
  - SPRZEDAŻ I CHARAKTER. PODRĘCZNIK DLA HANDLOWCÓW I MENEDŻERÓW ZESPOŁÓW MAJEWSKA-OPIEŁKA I.
 
  - MĄDRE ZAUFANIE COVEY ST.M.R. MERRILL R.
 
  - DOCHODZĄC DO TAK ZE SOBĄ JAK OSIĄGNĄĆ POROZUMIENIE WEWNĘTRZNE URY W. - ORAZ Z INNYMI LUDŹMI
 
  - PODRĘCZNIK REFLEKSOTERAPII STÓP MARQUARDT H.
 
  - JEDNYM KLIKNIĘCIEM HISTORIA JEFFA BEZOSA I ROSNĄCEJ POTĘGI AMAZON.COM BRANDT R.L.
 
  - AJURWEDA TAJEMNICE MEDYCYNY HOLISTYCZNEJ CHOPRA DEEPAK
 
 
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !. 
  
 |