| 
  
 KOLOR KURS DLA ARTYSTÓW I PROJEKTANTÓW
 HORNUNG D.  wydawnictwo: UNIVERSITAS , rok wydania 2009, wydanie I    cena netto: 52.70  Twoja cena  50,07 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Autor zachęca zarówno profesjonalistów jak i studentów do śmielszego
korzystania z koloru w dyscyplinach dwu- i trójwymiarowych takich jak: 
projektowanie, ilustrowanie, malarstwo. 
Oprócz najważniejszych elementów teorii barwy autor proponuje praktyczne
zadania, które prowadzą uczącego się poprzez kolejne doświadczenia wizualne,
przechodząc od podstawowych koncepcji dotyczących struktury do eksperymentów z aplikacją
koloru. 
 
Autor omawia w książce między innymi: 
. mechanizmy postrzegania koloru 
. związek pomiędzy kolorem a światłem w dwóch wymiarach 
. optyczne skutki interakcji kolorów 
. oddawanie widzianego koloru w malarstwie z obserwacji 
. harmonię i anomalie koloru 
. psychologiczne skutki łączenia barw 
 
Publikacja jest bogato ilustrowana przykładami pochodzącymi zarówno z historii
sztuki jak i z katalogów prac projektantów. Na końcu książki czytelnik odnajdzie
ilustrowany słowniczek terminów związanych z kolorem. 
 
168 stron, oprawa miękka,Format: 20.0x25.0cm Osoby kupujące tę książkę wybierały także:  
   - KOMUNIKACJA WIZUALNA BERGSTROM B.
 
  - KOMUNIKACJA WIZUALNA FRANCUZ P. RED.
 
 
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !. 
  
 |