| 
  
 PERSWAZJA W PRACY TRENERA CZYLI JAK KSZTALTOWAĆ POSTAWY UCZESTNIKÓW
 FORTUNA P. / SZKOLEŃ  wydawnictwo: GWP , rok wydania 2011, wydanie I    cena netto: 32.90  Twoja cena  31,26 zł + 5% vat - dodaj do koszyka cena netto + 5% vat. 
 
Rosnąca popularność szkoleń sprawia, że potrzebni są odpowiednio przygotowani
trenerzy, którzy będą mogli je zaplanować i poprowadzić. Do nich właśnie, jak
również do pracowników działów HR i szkoleniowych, adresowana jest seria Szkolenia. 
 
W niniejszym, piątym tomie serii autor omawia główne narzędzie pracy trenera
– perswazję, łącząc w sposób bardzo przystępny teorię z praktyką. 
Charakteryzuje pojęcie perswazji, odróżniając ją od innych form
wpływu, przede wszystkim od manipulacji; przybliża czytelnikom dwie główne drogi
oddziaływania perswazyjnego oraz podpowiada, na jakie postawy uczestników zajęć mogą
mieć wpływ.  
Tom stanowi zbiór cennych wskazówek praktycznych – zawiera wiele
przykładów przekazów, ćwiczeń, podpowiedzi, które pomogą trenerom w codziennej
pracy. Jest adresowany zarówno do początkujących trenerów, jak i do osób mających
doświadczenie w przygotowywaniu szkoleń. 
 
Spis treści: 
Wprowadzenie 
 
Rozdział 1 
Perswazja jako narzędzie zmiany postaw uczestników szkolenia 
1.1.Perswazja jako jedna z form wpływu społecznego 
1.2.Cel perswazji: postawy uczestników szkolenia 
 
Rozdział 2 
Perswazja i manipulacja 
2.1.Pojęcie manipulacji 
2.2.Trener - osoba odpowiedzialna za wpływ 
2.3.Czynniki wpływające na stosowanie manipulacji przez trenera  
 
Rozdział 3 
Perswazja retoryczna 
3.1.Dwa tory perswazji 
3.2.Jak kształtować trwałe postawy uczestników szkolenia? 
 
Rozdział 4 
Perswazja narracyjna 
4.1.Zmiana postaw pod wpływem narracji 
4.2.Przekonywanie za pomocą narracji 
 
Rozdział 5 
Perswazja w praktyce szkoleniowej 
5.1.Precyzowanie celu przekonywania 
5.2.Aspekt werbalny - co mówić? 
5.3.Aspekt wokalny - jak brzmieć? 
5.4.Aspekt niewerbalny - jak wyglądać? 
 
Bibliografia 
 
 
176 stron, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:  
   - IDENTYFIKACJA POTRZEB SZKOLENIOWYCH BOYDELL T. LEARY M.
 
  - SZKOLENIA JAK JE PROWADZIĆ BY... ŁAGUNA M.
 
  - METODY PROWADZENIA SZKOLEŃ CZYLI NIEZBĘDNIK TRENERA KOZAK A. ŁAGUNA M.
 
  - PLANOWANIE I PROJEKTOWANIE SZKOLEŃ RAE L.
 
  - TRENER SKUTECZNY PROCEDURY DLA PROWADZĄCYCH SZKOLENIA NIEMCZYK A.
 
  - PODRĘCZNIK TRENERA JARMUŻ S. WITKOWSKI T.
 
  - PRZYGOTOWANIE SZKOLENIA CZYLI JAK DOBRY POCZĄTEK PROWADZI DO SUKCESU ŁAGUNA M. FORTUNA P.
 
 
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !. 
  
 |