|

WŁAŚCIWE SŁOWA CO JAK I KIEDY POWIEDZIEĆ CZYLI SIŁA KOMUNIKACJI W BIZNESIE
JONES P.M. wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2020, wydanie Icena netto: 39.90 Twoja cena 37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Właściwe słowa
Co, jak i kiedy
powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie
Słowa
mają wielką moc – wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają
ludzkie losy, budują i rujnują fortuny – a jednak tak
niewiele osób potrafi nimi władać z rozmysłem.
Poczytny
autor i rozchwytywany mówca Phil Jones pokazuje, jak proste
techniki językowe mogą wpływać na przebieg konwersacji. Bazując na
latach skutecznych (i nieskutecznych) negocjacji sprzedażowych oraz
szkoleniach obejmujących ponad dwa miliony osób na całym
świecie, Jones wyodrębnił 22 formuły, które można bez trudu
wpleść w codzienne rozmowy. Każdy rozdział odkrywa psychologiczne
podstawy skuteczności prostych technik językowych i oferuje jasne
przykłady ich zastosowania w różnych sytuacjach.
Dzięki
lekturze tej książki nauczysz się, jak:
• prowadzić rozmowę, aby wyeliminować ryzyko odmowy lub
odrzucenia, jednocześnie zwiększając komfort rozmówcy;
• wykorzystać uniwersalną ludzką potrzebę bycia uznawanym za
osobę otwartą, aby wzbudzać zainteresowanie swoimi pomysłami i wywierać
wpływ na rozmówcę;
• unikać sporów i radzić sobie z postawą
„Ja wiem lepiej” przy pomocy prostych pytań
otwartych;
• budować zaufanie i koleżeńskie więzi poprzez stosowanie
porównań;
• umożliwiać ludziom wyciąganie ważnych wniosków.
Zwięzła, motywująca i – co najważniejsze –
skuteczna książka Właściwe słowa pozwoli ci nie tylko zrozumieć, ale
również opanować sztukę prowadzenia konwersacji i perswazji
werbalnej, a co za tym idzie, osiągnąć sukces w biznesie.
Książka
Właściwe słowa jest mistrzowskim studium sztuki wywierania wpływu,
perswazji i osiągania ponadprzeciętnych wyników. To lektura
obowiązkowa dla każdego, kto chce stać się bardziej przekonujący tak w
biznesie, jak i w życiu prywatnym.
- Seth Price, autor bestsellera The Road to Recognition
Jeśli
chcesz, aby twoi potencjalni i obecni klienci,
współpracownicy i zwierzchnicy zawsze zgadzali się na twoje
warunki, moja rada zawiera się w tych trzech magicznych słowach:
„Kup tę książkę!”. Właściwe słowa to lektura
obowiązkowa dla każdego, kto sprzedaje produkty, usługi czy historie
lub chce robić doskonałe pierwsze wrażenie, wywierać wpływ na ludzi i
motywować ich do działania.
- Sylvie di Giusto, ceniona prelegentka i konsultantka ds. wizerunku
korporacyjnego
Phil Jones odkrywa przed
nami prawdę ukrytą w złożonych sytuacjach sprzedażowych. Wręcza nam
potężne narzędzia
w
postaci słów i pokazuje, jak się nimi posługiwać, aby
wpływać na ludzi w uczciwy i nienachalny sposób. To
prawdziwe perełki, po które będziesz sięgać każdego dnia.
- Ian Altman, współautor książki Same Side Selling,
felietonista Forbes.com
Jeśli
chcesz zwiększyć swoją siłę oddziaływania niezależnie od sytuacji,
opanuj do perfekcji te proste, a jednak niebywale skuteczne lekcje.
Właściwe słowa to książka, która mogłoby z powodzeniem
zastąpić większość poradników poruszających kwestie ludzkich
zachowań – jest aż tak przydatna.
- John Jantsch, autor poradnika Duct Tape Marketing
Phil M. Jones jest
autorem bestsellerów i jednym z najbardziej cenionych
trenerów sprzedaży na świecie. W jego szkoleniach
poświęconych zapomnianej sztuce komunikacji werbalnej wzięły udział
ponad dwa miliony osób na pięciu kontynentach i w ponad
pięćdziesięciu krajach, w tym przedstawiciele największych światowych
marek. W 2013 roku Philip M. Jones został najmłodszym w historii
zdobywcą nagrody BESMA (British Excellence in Sales and Marketing
Award) dla Trenera Sprzedaży Roku. Życie dzieli między Londynem a Nowym
Jorkiem.
148
stron, Format: 11.5x16.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|