|

FEEDBACK I INNE BRZYDKIE SŁOWA DLACZEGO INFORMACJA ZWROTNA JEST TAK WAŻNA I JAK TO ROBIĆ DOBRZE
CHANDLER M.T. DOWLING GREALISH L. wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2020, wydanie Icena netto: 46.80 Twoja cena 44,46 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Feedback (i inne brzydkie
słowa)
Dlaczego informacja
zwrotna jest tak ważna i jak to robić dobrze
Udzielanie informacji
zwrotnej – takie proste, że aż trudne!
Możemy
nie zdawać sobie z tego sprawy,
ale udzielamy go… każdego dnia i to wielokrotnie, nie zdając
sobie z tego sprawy. Komentarze, odpowiedzi na pytania, dzielenie się
opiniami – wszystko to to właśnie feedback.
Jednak nasze przekonania i wyobrażenia o informacji zwrotnej są często
nieprawdziwe i kontrproduktywne. Przez nieumiejętne jej wykorzystanie,
zwłaszcza w kontekście zawodowym, często bywa źle kojarzona: z
nieobiektywną oceną, z biurową polityką, z wzajemnymi pretensjami, z
powątpiewaniem we własne możliwości. Lecz właściwie przygotowana i
wykorzystana informacja zwrotna tak naprawdę to jedno z najbardziej
użytecznych narzędzi wspierania procesu nauki i rozwoju.
Autorki wyjaśniają, co się stało, że dziś feedback tak źle się kojarzy.
Podpowiadają też, co zrobić, aby zapanować nad negatywnymi reakcjami
ciała i umysłu, które mogą utrudniać komunikację i
nadwyrężać zaufanie. Pokazują jak nie wpadać w pułapki myślenia,
schematy i krytycyzm podczas dawania informacji zwrotnej, a także jak
formułować wypowiedzi w sposób nieoceniający i modelujący
konstruktywne zachowania ludzi.
Proponowane przez nie rozwiązania i narzędzia skupiają się na
promowaniu feedbacku nastawionego na wzrost i rozwój, nie
tylko w obrębie relacji menedżer – podwładny, ale przede
wszystkim w formule człowiek – człowiek oraz
zespół – zespół, bez względu na status
w hierarchii organizacyjnej czy nazwę zajmowanego stanowiska.
Analizując zachowania ludzi, których określają mianem
Poszukiwaczy, Odbiorców i Udzielających, pokazują, jak można
skutecznie używać informacji zwrotnej w naszej codziennej pracy.
Ich książka Feedback (i inne brzydkie słowa) to praktyczny i odważny
przewodnik, który pomoże inaczej spojrzeć na feedback i
dostrzec w nim skuteczne narzędzie motywacyjno-aktywizujące. M. Tamra
Chandler i Laura Dowling Grealish obalają szkodliwe mity i dają nam
konkretne narzędzia, które pozwalają na budowę
przejrzystych, celnych i konstruktywnych komunikatów.
M. Tamra Chandler jest
założycielką i dyrektor generalną PeopleFirm, która została
w 2018 roku zaliczona przez magazyn „Forbes” do
najlepszych amerykańskich firm konsultingowych zajmujących się
zarządzaniem. Do grona ich klientów zaliczają się między
innymi Microsoft, Nordstrom, Alaska Airlines, Nike, WorldPay,
Christiana Health Care System oraz Bill & Melinda Gates
Foundation. Tamra Chandler większość swojej trzydziestoletniej kariery
spędziła na modernizowaniu podejścia do zarządzania ludźmi i
przeobrażaniu modeli organizacyjnych. Jest nie tylko dyrektor generalną
i konsultantką, ale także pisarką i aktywną prelegentką.
Laura
Dowling Grealish jest starszą
konsultantką i trenerką w PeopleFirm. Ukończyła studia pierwszego
stopnia
w zakresie zarządzania na University of Montana i zdobyła tytuł MBA na
Pacific Lutheran University. Od dwudziestu lat zgłębia i wykorzystuje w
swojej pracy dokonania różnych dyscyplin naukowych, aby
następnie dzięki zdobytej wiedzy wspierać klientów w
tworzeniu sprzyjającego środowiska pracy, budowaniu efektywnych
zespołów i wypracowywaniu nowoczesnych technik zarządzania
wynikami.
Wprowadzenie.
MAMY
ROBOTĘ DO ZROBIENIA
Rozdział 1. ZŁA
SŁAWA FEEDBACKU
Rozdział 2.
NASZ RUCH NA RZECZ NAPRAWY FEEDBACKU
Rozdział 3.
CO NAM MÓWI NAUKA?
Rozdział 4.
NOWE OTWARCIE DLA FEEDBACKU
Rozdział 5.
DZIAŁANIA FUNDAMENTALNIE ISTOTNE DLA NAPRAWY FEEDBACKU
Rozdział 6.
POSZUKIWANIE FEEDBACKU
Rozdział 7. ODBIERANIE
FEEDBACKU
Rozdział 8. PRZEKAZYWANIE
FEEDBACKU
Rozdział 9. SCENARIUSZE
FEEDBACKOWE STWORZONE NA POTRZEBY PRAWDZIWEGO ŻYCIA
Rozdział 10. WIZJA
Podziękowania
O autorkach
224
stron, Format: 14.1x21.8 cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|