www.ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

RACHUNEK KOSZTÓW KLIENTA W KREOWANIU WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA


KUBACKA M.

wydawnictwo: CEDEWU , rok wydania 2024, wydanie I

cena netto: 67.50 Twoja cena  64,13 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa


Monografia jest poświęcona wskazaniu miejsca i roli rachunku kosztów klienta w modelowaniu wartości przedsiębiorstwa.

Dostarcza Czytelnikowi wiedzę o tym:

• jak interpretować wartość przedsiębiorstwa,
• jaka jest rola klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa,
• jak ważne z punktu widzenia wyników przedsiębiorstwa są relacje z klientami,
• jakie są miary i uwarunkowania przeprowadzania wyceny wartości klientów,
• jaka jest rola rachunku kosztów klienta w przedsiębiorstwie,
• w jaki sposób rachunek kosztów klienta może wspierać kreowanie wartości przedsiębiorstwa.

Niewątpliwą zaletą książki jest jej interdyscyplinarność - łączy ze sobą elementy rachunkowości, finansów i marketingu. Zaprezentowano w niej nowoczesną koncepcję wykorzystania rachunku kosztów klienta w procesie kreowania wartości przedsiębiorstwa.

Publikacja adresowana jest do:

• kadry kierowniczej i menedżerów różnych szczebli zarządzania,
• specjalistów ds. controllingu oraz analityków finansowych,
• pracowników działów finansowo-księgowych,
• słuchaczy studiów podyplomowych,
• studentów kierunków ekonomicznych.

Wstęp 7

Rozdział 1
Klient źródłem wartości przedsiębiorstwa 11
1.1. Istota i zakres wartości przedsiębiorstwa 11
1.2. Rola klienta w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa 25
1.3. Wartość klienta i metodyka jej pomiaru 36
1.4. Relacje z klientami w aspekcie tworzenia wartości przedsiębiorstwa 54
1.5. Wartość klienta a jego rentowność 65

Rozdział 2
Rachunek kosztów klienta w zarządzaniu przedsiębiorstwem 75
2.1. Koszty klienta 75
2.2. Istota rachunku kosztów klienta 88
2.3. Rola rachunku kosztów klienta w systemie zarządzania przedsiębiorstwem 99

Rozdział 3
Rachunek kosztów klienta w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa 105
3.1. Obszary decyzyjne wspierane przez rachunek kosztów klienta 105
3.2. Zintegrowany model tworzenia wartości przedsiębiorstwa z wykorzystaniem rachunku kosztów klienta 116
3.3. Wnioski i rekomendacje do dalszych badań 126

Zakończenie 131
Bibliografia 133
Spis rysunków 150
Spis tabel 151
Spis wykresów 152

152 strony, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022