www.ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

OUTSOURCING IT W WARUNKACH DIGITALIZACJI RYNKU


KOCOT D.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2024, wydanie I

cena netto: 58.50 Twoja cena  55,58 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Outsourcing IT w warunkach digitalizacji rynku


Książka omawia strategie i techniki outsourcingu w dziedzinie informatyki w kontekście zmian zachodzących na rynku i postępującej digitalizacji.

Autor analizuje korzyści wynikające z outsourcingu IT, takie jak obniżenie kosztów, zwiększenie efektywności i skupienie się na kluczowych obszarach działalności. Książka porusza również kwestie związane z bezpieczeństwem danych, zarządzaniem projektem i wyborem odpowiedniego partnera outsourcingowego.

Jest to cenna lektura dla menedżerów IT i decydentów zainteresowanych rozwojem swojej organizacji w dobie cyfrowej transformacji.

Wstęp

Rozdział 1. Digitalizacja: istota i znaczenie

1.1. Płaski świat i jego wyznaczniki
1.2. Oblicza digitalizacji
1.3. Czynniki napędzające digitalizację
1.4. Implikacje digitalizacji dla biznesu i społeczeństwa

Rozdział 2. Charakterystyka outsourcingu jako współczesnej koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem

2.1. Istota outsourcingu
2.2. Typy outsourcingu
2.3. Ewolucja outsourcingu i jego uwarunkowania
2.4. Wpływ globalizacji na rozwój outsourcingu
2.5. Ocena skutków stosowania outsourcingu w przedsiębiorstwie
2.6. Wpływ outsourcingu na współczesny model biznesu

Rozdział 3. Outsourcing IT i jego znaczenie w procesie cyfryzacji rynku

3.1. Istota outsourcingu IT
3.2. Outsourcing IT a kreowanie innowacji
3.3. Outsourcing IT jako determinanta konkurencyjności współczesnej organizacji
3.4. Wpływ cyfryzacji na outsourcing IT
3.5. Outsourcing IT a sztuczna inteligencja
3.6. Outsourcing IT jako wartościowe partnerstwo
3.7. Outsourcing IT – możliwe ścieżki rozwoju

Rozdział 4. Outsourcing IT w organizacjach w świetle badań własnych

4.1. Metodologia badań naukowych
4.2. Analiza wyników badań empirycznych
4.3. Wnioski z badań
4.4. Rekomendacje dla biznesu

Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Aneks

142 strony, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022