www.ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 82.80 78,66   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MOCNIEJSZE EFEKTY SZKOLEŃ ZASAD UTRWALANIA NOWEJ WIEDZY I UMIEJĘTNOŚCI


WURTH A. WURTH K.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER , rok wydania 2020, wydanie I

cena netto: 82.80 Twoja cena  78,66 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Mocniejsze efekty szkoleń

7 zasad utrwalania nowej wiedzy i umiejętności


W książce przedstawiono sprawdzone rozwiązania i narzędzia, dzięki którym można efektywnie przyswoić i później zastosować w praktyce nowo nabytą wiedzę i umiejętności.

Opisana przez Autorów – mistrzów judo – sprawdzona metodologia wzmacniania efektów szkoleń, bazująca na motywacji i regularnym monitorowaniu postępów, łączy w sobie naukę i praktyczną wiedzę i może być stosowana z powodzeniem zarówno w sportach walki, jak i w zakresie szkolenia pracowników.

Autorzy odpowiadają na pytania:

  • czym jest wzmocnienie w procesie uczenia się;
  • jak stworzyć ukierunkowany na rezultaty i dopasowany do potrzeb program wzmocnienia;
  • jakie są gotowe narzędzia umożliwiające trwałe przyswojenie wiedzy.

„Problem z korporacyjnymi szkoleniami polega na tym, że kiedy uczący się wracają do pracy, zapominają, czego zostali nauczeni lub są zbyt zajęci, by zastosować w praktyce to, czego się właśnie nauczyli. Inwestycja w szkolenie jest marnowana. (…) Metodologia przedstawiona w książce zapewnia idealne zrównoważenie pomiędzy zaangażowaniem i wynikami. Stosując opisane przez nas 7 zasad, możesz opracować program, który wzmocni efekt szkolenia i napędzi Twoje strategie zarządzania talentami i strategie organizacyjne”.

Autorzy

„Wierzę, że szczególnie w obszarze szkoleń biznesowych świadome i profesjonalne podejście do rozwoju oraz nowoczesne narzędzia opisane w tej książce pozwolą Państwu realnie wpływać na realizację celów biznesowych i zmienić postrzeganie inicjatyw z poziomu »witamin i suplementów« – czyli zdrowych dodatków, na poziom »krytycznych leków« – decydujących o pozycji konkurencyjnej danej organizacji czy wręcz jej przetrwaniu”.

Romeo Grzębowski, CIO Extended Tools Polska (fragment słowa wstępnego)

Wstęp do polskiego wydania | str. 13
Wprowadzenie | str. 15
Udało nam się! | str. 19

CZĘŚĆ 1. ZROZUMIEĆ WZMOCNIENIE, ABY OSIĄGNĄĆ ZMIANĘ ZACHOWANIA | str. 21

ROZDZIAŁ 1. Ochota na złoto | str. 23
ROZDZIAŁ 2. Czym jest wzmocnienie? | str. 30
ROZDZIAŁ 3. Zmiana zachowania jest decydująca | str. 40
ROZDZIAŁ 4. Oddziaływanie na zmianę zachowania | str. 53

CZĘŚĆ 2. TWORZENIE FUNDAMENTÓW | str. 61

ROZDZIAŁ 5. Ogólne informacje na temat 7 zasad wzmocnienia | str. 63
ROZDZIAŁ 6. Zasada 1: Opanuj 3 fazy, aby uzyskać rezultaty | str. 71
ROZDZIAŁ 7. Zasada 2: Zlikwiduj 5 luk wzmocnienia | str. 82
ROZDZIAŁ 8. Zasada 3: Osiągnij mierzalną zmianę zachowania | str. 92
ROZDZIAŁ 9. Podsumowanie tworzenia fundamentów | str. 105

CZĘŚĆ 3. ZAANGAŻOWANIE | str. 109

ROZDZIAŁ 10. Zasada 4: Zapewnij idealny efekt push and pull | str. 111
ROZDZIAŁ 11. Zasada 5: Wytwórz tarcie i wyznacz kierunek | str. 122
ROZDZIAŁ 12. Zasada 6: Płyń z przepływem wzmocnienia | str. 132
ROZDZIAŁ 13. Podsumowanie zaangażowania | str. 144
ROZDZIAŁ 14. Zasada 7: Umieść uczestnika szkolenia centrum | str. 147

CZĘŚĆ 4. ANALIZA TWOJEGO PROGRAMU WZMOCNIENIA | str. 155

ROZDZIAŁ 15. Znajdowanie równowagi dzięki dźwigni wzmocnienia | str. 157
ROZDZIAŁ 16. Tworzenie komunikatów wzmacniających | str. 171
ROZDZIAŁ 17. Wzmocnienie dla różnych rodzajów szkoleń | str. 188
ROZDZIAŁ 18. Wprowadzanie Twojego programu wzmocnienia | str. 198
ROZDZIAŁ 19. Sore -Made | str. 200

Załącznik. Narzędzia do stworzenia programu wzmocnienia | str. 205

Źródła | str. 219
O autorach | str. 225
O Mindmarker | str. 227
Indeks | str. 231

240 stron, Format: 16.7x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022