| 
  
 PRAKTYKI AMBUSH MARKETINGU JAKO WYZWANIE DLA WSPÓŁCZESNYCH ORGANIZATORÓW I SPONSORÓW WIELKICH IMPREZ SPORTOWYCH
 PIĄTKOWSKA M. GOCŁOWSKA S.  wydawnictwo: ROZPISANI , rok wydania 2018, wydanie Icena netto: 77.19  Twoja cena  73,33 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Praktyki ambush marketingu
jako wyzwanie dla współczesnych organizatorów i
sponsorów wielkich imprez sportowych
 Książka
jest refleksją teoretyczną oraz empiryczną nad zagadnieniem ambush
marketingu podczas wielkich imprez sportowych. Stanowi pierwszą w
literaturze polskiej próbę kompleksowego ujęcia ambush
marketingu z perspektywy naukowej. Obejmuje kompendium wiedzy o istocie
tego zjawiska, jego znaczeniu oraz najczęściej wykorzystywanych
technikach. Autorki scharakteryzowały także kierunki badań opisanych w
literaturze przedmiotu zarówno polsko-, jak i anglojęzycznej
oraz przedstawiły różnorodne podejścia do klasyfikowania
samych przypadków praktyk ambush marketingu. 
 
Na przykładzie czterech największych imprez sportowych udało się
pokazać ewolucję zjawiska ambush marketingu i zilustrować najciekawsze
praktyki z ostatnich lat (od 2010 r.). W książce zaprezentowano także
wyniki badań sondażowych przeprowadzonych podczas Mistrzostw Europy w
Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie, dotyczących
rozpoznawalności marek oficjalnych sponsorów i ambush
marketerów. 
 
Książka polecana jest w szczególności studentom
różnych kierunków kształcenia związanych z
podnoszeniem kompetencji kadr współczesnych organizacji
sportowych, w tym ekonomii, zarządzania, marketingu, wychowania
fizycznego i sportu. Z tej pozycji będą mogli również
skorzystać organizatorzy imprez sportowych, którzy poszukują
źródeł twórczej i krytycznej inspiracji do
stworzenia atrakcyjnego wydarzenia, a także praktycy świadczący usługi
marketingu sportowego. 
 WSTĘP 
 
ROZDZIAŁ I. POJĘCIE
I GENEZA ZJAWISKA AMBUSH MARKETINGU 
1.1. Jak to się wszystko zaczęło? 
 
ROZDZIAŁ II. KIERUNKI BADAŃ NAD AMBUSH
MARKETINGIEM W LITERATURZE PRZEDMIOTU 
2.1. Identyfikacja zjawiska ambush marketingu 
2.2. Wpływ ambush marketingu na konsumentów 
2.3. Strategie przeciwdziałania ambush marketingowi 
 
ROZDZIAŁ III. KLASYFIKACJA PRAKTYK
AMBUSH MARKETINGU W ORGANIZACJI IMPREZ SPORTOWYCH 
3.1. Klasyfikacja według T. Meenaghana 
3.2. Klasyfikacja według D. Owena 
3.3. Klasyfikacja według S. Chadwicka i N. Burtona 
3.4. Klasyfikacja według H. Preussa, K. Gemeindera i B. Seguina 
3.5. Klasyfikacja według M. Piątkowskiej i S. Gocłowskiej 
 
ROZDZIAŁ IV. AMBUSH MARKETING W
ORGANIZACJI IMPREZ SPORTOWYCH - STUDIUM PRZYPADKÓW 
4.1. XIX Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w Republice Południowej
Afryki w 2010 r. 
4.1.1. Charakterystyka programu sponsorskiego XIX Mistrzostw Świata w
Piłce Nożnej w Republice Południowej Afryki w 2010 r. 
4.1.2. Charakterystyka wybranych przypadków ambush
marketingu podczas XIX Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Republice
Południowej Afryki w 2010 r. 
4.2. Letnie Igrzyska XXX Olimpiady w Londynie w 2012 r. 
4.2.1. Charakterystyka programu sponsorskiego Letnich Igrzysk XXX
Olimpiady w Londynie w 2012 r. 
4.2.2. Charakterystyka wybranych przypadków ambush
marketingu podczas Letnich Igrzysk XXX Olimpiady w Londynie w 2012 r. 
4.3. Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 w Polsce i na
Ukrainie 
4.3.1. Charakterystyka programu sponsorskiego Mistrzostw Europy w Piłce
Nożnej UEFA ERO 2012 w Polsce i na Ukrainie 
4.3.2. Charakterystyka wybranych przypadków ambush
marketingu podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA ERO 2012 w
Polsce i na Ukrainie 
4.4. XXII Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Soczi w 2014 r. 
4.4.1. Charakterystyka programu sponsorskiego XXII Zimowych Igrzysk
Olimpijskich w Soczi 
4.4.2. Charakterystyka wybranych przypadków ambush
marketingu podczas XXII Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi 
 
ROZDZIAŁ V. STRATEGIE
PRZECIWDZIAŁANIA ZJAWISKU AMBUSH MARKETINGU PODCZAS MISTRZOSTW EUROPY W
PIŁCE NOŻNEJ UEFA EURO 2012 W POLSCE I NA UKRAINIE -STUDIUM PRZYPADKU 
 
ROZDZIAŁ VI. FENOMEN AMBUSH MARKETINGU
A ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK OFICJALNYCH SPONSORÓW WYDARZENIA
SPORTOWEGO - STUDIUM BADAWCZE 
6.1. Wskaźniki rozpoznawalności marek oficjalnych sponsorów
i ambush marketerów podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej
UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie 
6.2. Rozpoznawalność marek oficjalnych sponsorów i ambush
marketerów w różnych grupach
konsumentów Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 
 
PODSUMOWANIE 
SPIS PIŚMIENNICTWA 
STRONY INTERNETOWE 
SPIS TABEL, RYSUNKÓW I FOTOGRAFII 
 178
stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !. 
  
 |