| 
  
 CELEBRYTYZACJA POLITYKI W STANACH ZJEDNOCZONYCH
 GRABARCZUK A.  wydawnictwo: KATEDRA , rok wydania 2015, wydanie I    cena netto: 39.90  Twoja cena  37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Celebrytyzacja polityki w Stanach Zjednoczonych
 
"Książka Andrzeja Grabarczuka sytuuje się na przecięciu kilku dyscyplin:
kulturoznawstwa, medioznawstwa oraz politologii (ujmującej zjawiska marketingu
politycznego).
Jej tematem są zaś wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych, a więc wydarzenie
szczególne w świecie globalnej polityki, ogniskujące nie tylko uwagę Amerykanów, ale,
można powiedzieć bez wielkiej przesady, całego świata. Wraz z autorem śledzić
możemy – analizując dyskursy wyborcze w polskich mediach – jak polityka staje się
częścią świata popkultury i jak gwiazdy show biznesu wkraczają w świat polityki. W
planie ogólniejszym więc jest to książka o przemianach życia publicznego, które
zdaje się brać ostateczny rozbrat z ideałami klasycznie pojmowanej polityki i
zastępować mężów stanu celebrytami niemalże zamieszkującymi telewizyjne studia.
Jest to więc lektura z pewnością skłaniająca do refleksji, a być może też napisana
ku przestrodze".
Prof. Mariusz Czubaj 
 
Wprowadzenie  
 
ROZDZIAŁ 1 
Kultura celebrytów - przeszłość i teraźniejszość  
 
ROZDZIAŁ 2 
Celebrytyzacja i podobne tendencje w komunikowaniu politycznym  
 
ROZDZIAŁ 3 
Obraz Stanów Zjednoczonych w polskim piśmiennictwie  
 
ROZDZIAŁ 4 
Aperitif, czyli wprowadzenie do badania  
 
ROZDZIAŁ 5 
Amerykańscy celebryci w wybranych polskich mediach - analiza zawartości  
 
Quo vadis, polityko?  
 
Bibliografia  
Indeks nazwisk  
 
353 strony, Format: 12.0x19.5cm, oprawa miękka 
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !. 
  
 |