| 
  
 MENEDŻER JAKO COACH  NOWOCZESNY STYL ZARZĄDZANIA
 ROGERS J.  wydawnictwo: GWP , rok wydania 2015, wydanie I    cena netto: 43.50  Twoja cena  41,33 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Menedżer jako coach
Nowoczesny styl zarządzania
 
• Zastanawiasz się czasami, co zrobić, aby być lepszym menedżerem? 
• Czy mimo starań masz poczucie, że nie dogadujesz się z podwładnymi 
• A może czujesz, że twoja wiedza jest niewystarczająca, aby dobrze i efektywnie
kierować zespołem? 
• Czy uważasz, że dzięki wymaganiom i stanowczości osiągniesz lepsze wyniki?
Autorzy książki „Menedżer jako coach. Nowoczesny styl zarządzania” prezentują
zupełnie nowe podejście do roli menedżera. Opiera się ono na umiejętnym stosowaniu
zasady złotego środka: zarządzaj i motywuj. Dobry menedżer jest nie tylko wymagającym
przełożonym, ale również godnym zaufania mentorem. 
Jenny Rogers, Karen Whittleworth i Andrew Gilbert w przystępny sposób tłumaczą,
jak przełożyć podstawowe zasady coachingu na relacje przełożony – podwładny. 
Dzięki temu nie tylko poprawisz wyniki firmy i staniesz się skuteczniejszym liderem,
ale także pozytywnie wpłyniesz na swoich pracowników, zyskując ich szacunek i
zaangażowanie w pracę.
„Rady Jenny Rogers są proste, niezapomniane, bardzo
pragmatyczne i zawsze skupiają się na wynikach. Gdyby tylko menedżerowie chcieli je
zastosować!” 
Tim Brooks, prezes BMJ Group 
 
„Lektura obowiązkowa dla każdego menedżera, który chce rozwijać właściwą
kulturę firmy. Wiara w doskonałość i umożliwianie ludziom realizowania maksimum
swojego potencjału są podstawą osiągania i utrzymywania wysokich wyników”. 
Johanna Friedl-Naderer, wiceprezes regionalny Biogen Idec 
 
„Wierzę, że to zdroworozsądkowe, proste podejście będzie motywować
zarówno menedżerów, jak i pracowników do zmiany oraz wzmocni ich w taki sposób, aby
poprawiali swoją wydajność”. 
Michael Parr, prezes British Arab Commercial Bank 
 
„Ta książka będzie stymulować menedżerów do tego, aby zwiększali
wydajność i wydobywali ze swoich ludzi to, co w nich najlepsze”. 
Carolyn McCall, prezes EasyJet 
 
Wstęp. Trudno jest być szefem  
 
Rozdział I 
Co nam przeszkadza: półprawdy i mity  
 
Rozdział 2 
Jak coaching pomaga rozwiązywać problemy w dziedzinie zarządzania  
 
Rozdział 3 
Nastawienie coachingowe  
 
Rozdział 4 
Umiejętność słuchania  
 
Rozdział 5 
Zadawanie pytań i udzielanie informacji zwrotnej 
 
Rozdział 6 
Prowadzenie rozmowy coachingowej: OSKAR 
 
Rozdział 7 
OSKAR w akcji  
 
Rozdział 8 
OSKAR w firmie  
 
Rozdział 9 
Tworzenie kultury coachingowej 
 
Rozdział 10 
Co cię powstrzymuje?  
 
Bibliografia 
 
280 stron, Format: 13.5x20.5cm, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:  
   - LIDER NA KOZETCE DE VRIES K.
 
 
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !. 
  
 |