Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional
Biblia
  - Jak wykorzystać możliwości Flasha?
- Jak zbudować swoją własną aplikację AIR?
- Jak zintegrować pliki Flasha ze stronami WWW?
Adobe Flash to potężna, wielozadaniowa aplikacja, pełniąca funkcje programu
ilustracyjnego oraz edytora obrazów i dźwięków. Flash daje możliwość tworzenia
bogatych w efekty animacji, atrakcyjnych serwisów WWW oraz rozwiniętych projektów
multimedialnych. W swojej najnowszej odsłonie program oferuje swoim użytkownikom
konfigurowalne panele z opcjami i parametrami. Wprowadzono też sporo poprawek w
środowisku edycyjnym. Filmy Flasha mogą komunikować się bezpośrednio ze skryptami i
programami na serwerze. Wiele poprawek i uaktualnień dotyczy m.in. obsługi dźwięku czy
komponentu FLVPlayback. 
Książka "Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Biblia" zawiera pełny i
szczegółowy opis tego programu. 
Pomoże Ci nie tylko wtedy, gdy zaczynasz pracę z programem, ale także wtedy, kiedy
stosujesz jego zaawansowane funkcje. Wewnątrz znajdziesz mnóstwo wskazówek i
praktycznych przykładów, które możesz wykorzystać od razu. Dzięki temu
podręcznikowi dowiesz się, jak zintegrować Flasha z innymi programami, aby tworzyć
unikalne materiały w tym formacie. Poznasz język ActionScript w jego najnowszej wersji
3.0, dostępnej w odtwarzaczu Flash Player 9 i późniejszych. Znajdziesz tu wiedzę o
każdej funkcji, której sprawna obsługa wymaga więcej niż czystej intuicji
użytkownika, opisy wszystkich komponentów programu oraz sposoby animowania obiektów i
używania gotowych szablonów kodu. 
  - Tworzenie witryn we Flashu
- Interfejs programu
- Rysowanie, praca z tekstem i grafiką
- Animacja i edytor ruchu
- Multimedia
- Oś czasu, zdarzenia i interakcje
- Odtwarzacze i projektory
- Aplikacje dla telefonów iPhone
- Adobe AIR
O autorze (17)
Wstęp (19)
Część I: Wprowadzenie - Flash, multimedia i WWW (25)
Rozdział 1. Budowa i miejsce Flasha (27)
  - Przede wszystkim integracja (28)
    - Topografia Flasha CS5 (30) 
- Typy plików Flasha (31)
- Wiele światów Flasha CS5 (36)
    - Przetwarzanie obrazów rastrowych (bitmap) (37) 
- Program do grafiki wektorowej (37) 
- Program do wektorowej pracy z animacjami (38) 
- Mechanizm odtwarzania wideo (38) 
- Odtwarzacz audio (38) 
- Multimedialne środowisko edycyjne (39) 
- Sekwenser animacyjny (39) 
- Programowanie i obsługa baz danych (40) 
- Środowisko programisty aplikacji typu desktop (40) 
- Program do tworzenia aplikacji dla telefonów iPhone (41)
- Podsumowanie (41)
 
Rozdział 2. Przegląd technologii sieci WWW (43)
  - Miejsce Flasha w internetowej ewolucji (43)
    - Wielkie nadzieje (43) 
- Flash - tak czy nie? (47) 
- Alternatywne metody pracy z multimediami (51)
- Technologie towarzyszące plikom Flasha (54)
    - HTML wiecznie żywy (54) 
- Skrypty JavaScript strony klienta (55) 
- Świat usług Web Services (55) 
- Technologie serwerowe firmy Adobe (56)
- Projekt i jego potencjał (56)
    - Prezentacje liniowe (56) 
- Prezentacje interakcyjne (57) 
- Prezentacje sterowane danymi (57) 
- Aplikacje sterowane danymi (lub aplikacje RIA) (57)
- Podsumowanie (58)
 
Rozdział 3. Planowanie projektów (59)
  - Podstawy organizacji pracy (59)
    - Faza I - Pomysł i podstawowe założenia projektu (60) 
- Faza II - Produkcja, testowanie i publikacja prezentacji (72)
- Panel Project (Projekt) Flasha CS5 (74)
    - Tworzenie struktury projektu (1) (75) 
- Tworzenie projektu we Flashu CS5 (2) (76) 
- Zmienianie konfiguracji projektu i panelu (3) (79) 
- Otwieranie i edycja plików w projekcie (4) (82) 
- Publikowanie gotowego projektu (5) (83)
- Podsumowanie (83)
 
Część II: Środowisko Flasha (85)
Rozdział 4. Interfejs programu (87)
  - Zaczynamy (87)
    - Pierwsze kroki (88) 
- Strona startowa (88) 
- Opcje menu pomocy (90) 
- Interfejs Flasha w systemach Mac OS i Windows (91) 
- Co można zrobić w panelu Properties (Właściwości) (94)
- Zarządzanie oknami i panelami (95)
    - Menu podręczne (kontekstowe) (95) 
- Panele swobodne i dokowane (95) 
- Uaktywnianie paneli lub okien (97) 
- Tworzenie własnych układów paneli (97) 
- Skróty klawiaturowe (98)
- Przybornik (panel Tools - Narzędzia) (100)
    - Zarządzanie przybornikiem (100) 
- Poznawanie przybornika (101) 
- Korzystanie z opcji narzędzi (101) 
- Dostosowywanie przybornika (101)
- Okno dokumentu (105)
    - Zarządzanie oknem dokumentu (106) 
- Poznawanie okna dokumentu (108) 
- Korzystanie ze scen (109) 
- Korzystanie z menu opcji okna dokumentu (111) 
- Praca z szablonami (114)
- Okno osi czasu (114)
    - Sterowanie oknem osi czasu (115) 
- Korzystanie z paska narzędziowego Controller (115) 
- Poznawanie osi czasu (117) 
- Edycja klatek i warstw (121) 
- Opcje widoku klatek (130)
- Drukowanie (133)
- Podsumowanie (134)
 
Rozdział 5. Rysowanie we Flashu (135)
  - Kształty geometryczne (137)
    - Oval (Owal) (137) 
- Oval Primitive (Owal pierwotny) (138) 
- Rectangle (Prostokąt) i Rectangle Primitive (Prostokąt pierwotny) (139) 
- Parametry Join (Połączenie) i Miter (Ostre) (140) 
- PolyStar (Narzędzie Gwiazda-Wielokąt) (140) 
- Narzędzie Line (Linia) (143)
- Narzędzia rysowania (144)
    - Narzędzie Pencil (Ołówek) (144) 
- Narzędzie Brush (Pędzel) (145) 
- Narzędzie Eraser (Gumka) (149)
- Tworzenie precyzyjnych linii i krzywych Béziera za pomocą narzędzia Pen (151)
- Wypełnienia i zarysy (155)
    - Wybieranie kolorów (155) 
- Wybór stylu linii (157) 
- Kontrola skalowania linii (160)
- Optymalizacja rysunków (162)
- Praca z narzędziami zaznaczania (163)
    - Narzędzie Selection (Zaznaczenie) (163) 
- Narzędzie Lasso (169) 
- Narzędzie Subselection (Zaznaczenie cząstkowe) (171)
- Praca nad kompozycją i wyrównywanie elementów (173)
    - Upraszczanie ustawień przyciągania (173) 
- Panele projektowania (178)
- Menu Edit (Edycja) (184)
- Spray Brush (Rozpylacz) i Deco (Zamalowywanie) - wzory z symboli (186)
    - Rozpylacz - losowe wzory z symboli (186) 
- Deco (Zamalowywanie) - wzory i układy (189)
- Podsumowanie (195)
 
Rozdział 6. Symbole, instancje i biblioteka (197)
  - Biblioteka i jej zawartość (198)
    - Praca z bibliotekami wspólnymi i zewnętrznymi (198) 
- Praca z wieloma bibliotekami (200) 
- Praca z panelem biblioteki (202) 
- Porządkowanie paneli biblioteki (206)
- Definiowanie typu zawartości (207)
    - "Surowe" dane (207) 
- Obiekty rysowania i kształty podstawowe (208) 
- Grupy (208) 
- Symbole (209) 
- Importowane elementy (211)
- Edycja symboli (213)
    - Tryb edycji symbolu (213) 
- Edycja symbolu w nowym oknie (Edit In New Window) (213) 
- Edycja symbolu w miejscu (Edit In Place) (214) 
- Edycja symbolu z poziomu biblioteki (214) 
- Powrót do filmu po zakończeniu edycji symbolu (214)
- Modyfikowanie właściwości symbolu na stole montażowym (215)
    - Modyfikowanie koloru i przezroczystości (216) 
- Zmiana typu symbolu (218) 
- Zamiana symbolu (Swap Symbol) (218)
- Tworzenie zagnieżdżonych struktur symboli (219)
    - Konwersja prostego kształtu na symbol graficzny (219) 
- Symbole Graphic (Grafika) w przycisku (220) 
- Animacja symboli graficznych w klipie filmowym (222) 
- Dodanie klipu filmowego do symbolu przycisku (224) 
- Modyfikowanie instancji klipu (225)
- Skalowanie dziewięcioplasterkowe dla tła klipu filmowego (226)
- Narzędzie Movie Explorer (Eksplorator filmu) (230)
    - Filtrowanie widoku (230) 
- Lista obiektów (231) 
- Menu opcji okna Movie Explorer (Eksplorator filmu) (232) 
- Menu podręczne (233)
- Biblioteki współużytkowane w czasie edycji (234)
- Podsumowanie (238)
 
Rozdział 7. Kolor (239)
  - Podstawowe zagadnienia dotyczące koloru (240)
    - Paleta kolorów bezpiecznych dla sieci (241) 
- Kod szesnastkowy (241) 
- Efektywne posługiwanie się kolorem (242)
- Praca z panelem Swatches (Próbki) (246)
    - Opcje panelu Swatches (Próbki) (248) 
- Importowanie własnych palet (250)
- Panel Color (Kolor) (254)
    - Zmiana stopnia krycia wypełnienia lub obrysu (256) 
- Praca z wypełnieniami gradientowymi (257) 
- Edycja kolorów w wypełnieniach gradientowych (258) 
- Wypełnienia gradientowe a przezroczystość (260) 
- Zaznaczanie wypełnień rastrowych (263)
- Korzystanie z narzędzi Eyedropper (Kroplomierz), Paint Bucket (Wiadro z farbą) oraz
    Ink Bottle (Kałamarz) (264)
- Podsumowanie (265)
 
Rozdział 8. Praca z tekstem (267)
  - Typografia (268)
- Rodzaje pól tekstowych we Flashu (268)
    - Edytowalne pola tekstowe (272)
- Panel Properties (Właściwości) w trakcie pracy z narzędziem Text (Tekst) (273)
    - Praca z narzędziem Text (Tekst) (273) 
- Ustawianie atrybutów tekstu w panelu właściwości (276) 
- Przepływ tekstu przez wiele pól (285)
- Eksport czcionek i ich wyświetlanie (287)
    - Wygładzanie czcionek - antyaliasing (287) 
- Czcionki urządzenia (289) 
- Opcja Use Device Fonts (Użyj czcionek urządzenia) (289) 
- Problemy z wyświetlaniem czcionek (290) 
- Zastępowanie czcionek (291)
- Symbole czcionek i współużytkowane biblioteki czcionek (293)
    - Tworzenie symbolu czcionki (294) 
- Aktualizacja symboli czcionek w środowisku edycyjnym (297) 
- Stosowanie symboli czcionek w bibliotekach współużytkowanych w czasie wykonywania
      (297)
- Modyfikacja tekstu (301)
    - Ręczna edycja tekstu (301) 
- Stosowanie filtrów (304)
- Podsumowanie (305)
 
Rozdział 9. Praca z grafiką (307)
  - Próbkowanie i zmienianie kolorów wypełnień i linii (308)
    - Narzędzie Eyedropper (Kroplomierz) (308) 
- Narzędzie Ink Bottle (Kałamarz) (309) 
- Narzędzie Paint Bucket (Wiadro z farbą) (311) 
- Działanie opcji zamykania odstępów (312) 
- Zastosowanie opcji Lock Fill (Zablokuj wypełnienie) (313)
- Przekształcanie wypełnień gradientowych i bitmapowych (314)
    - Modyfikacja środka wypełnienia narzędziem Gradient Transform (Przekształcanie
      gradientu) (315) 
- Obrót wypełnienia narzędziem Gradient Transform (Przekształcanie gradientu) (316) 
- Zmiana skali narzędziem Gradient Transform (Przekształcanie gradientu) (317) 
- Ustawianie stylów przepełnienia (318) 
- Pochylanie wypełnień rastrowych (318)
- Wykorzystanie narzędzia Gradient Transform (Przekształcanie gradientu) do uzyskania
    efektów oświetlenia (319)
 
- Polecenia menu Modify/Shape (Modyfikuj/Kształt) (320)
    - Polecenie Convert Lines to Fills (Przekonwertuj linie na wypełnienia) (320) 
- Tworzenie skalowanej grafiki (320) 
- Rozszerzenie wypełnienia - polecenie Expand Fill (Rozwiń wypełnienie) (321) 
- Wygładzanie krawędzi wypełnienia - polecenie Soften Fill Edges (Zmiękcz wypełnienie
      krawędzi) (322)
- Polecenie Free Transform (Przekształcanie swobodne) i jego opcje (324)
    - Panel Transform (Przekształć) (325) 
- Menu Modify/Transform (Modyfikuj/Przekształć) (325) 
- Narzędzie Free Transform (Przekształcanie swobodne) (326) 
- Przekształcanie kształtów, symboli, tekstu oraz grup (327)
- Symbole w przestrzeni trójwymiarowej (329)
    - Kąt widzenia kamery - perspektywa (330) 
- Narzędzie Obrót 3D - przekształcenia symboli (332) 
- Narzędzie Translacja 3D - przesuwanie symboli (335)
- Modyfikacja typów elementów (335)
    - Stos elementów (336) 
- Grupowanie (336) 
- Polecenie Break Apart (Rozdziel) (337) 
- Modyfikator Magic Wand (Magiczna różdżka) (341) 
- Wektoryzacja map bitowych (342)
- Praca z obiektami rysunkowymi i poleceniami łączenia obiektów (344)
- Praca z kształtami złożonymi (346)
- Edycja za pomocą polecenia Find and Replace (Znajdź i zamień) (348)
- Panel History (Historia) (349)
    - Powtórzenie kroków (350) 
- Kopiowanie kroków (351) 
- Czyszczenie historii (351) 
- Widok historii (351) 
- Zapis jako polecenie (352)
- Podsumowanie (352)
 
Część III: Animacja i efekty specjalne (355)
Rozdział 10. Animacja i edytor ruchu (357)
  - Podstawowe metody animacji we Flashu (358)
- Animacja poklatkowa (358)
    - Dodawanie klatek kluczowych (361) 
- Tworzenie animacji poklatkowej (362)
- Modyfikowanie sekwencji wieloklatkowych (362)
    - Przenikanie klatek (363) 
- Jednoczesna edycja wielu klatek (365)
- Animacja automatyczna (366)
    - Automatyczna animacja kształtu (368) 
- Wskaźniki zmiany kształtu (372) 
- Automatyczna animacja ruchu (375) 
- Modyfikowanie właściwości automatycznej animacji ruchu (378) 
- Zakresy i warstwy animacji ruchu (380) 
- Edycja ścieżek ruchu (383) 
- Sterowanie animacją na ścieżce ruchu (385) 
- Ustawienia predefiniowane ruchu (386)
- Edytor ruchu - dopracowywanie ustawień dynamiki i właściwości animacji (388)
    - Widoki właściwości w edytorze ruchu (391) 
- Edycja krzywych animacji i klatek kluczowych właściwości (391) 
- Krzywe dynamiki (napięcia) (392) 
- Animowanie właściwości 3D (394)
- Łączenie sekwencji animacji (398)
    - Przenoszenie animacji na osie czasu symboli (399) 
- Porządkowanie symboli na głównej osi czasu (403)
- Modyfikowanie i ponowne użycie animowanych symboli (405)
- Szkielety IK - narzędzia Bone (Kość) i Bind (Powiązanie) (407)
    - Dodawanie efektu sprężystości (412) 
- Animacja kształtów (414) 
- Buforowanie bitmap w czasie odtwarzania (418) 
- Mapy bitowe (418) 
- Niech Flash pracuje dla Ciebie (419)
- Podsumowanie (419)
 
Rozdział 11. Filtry, tryby mieszania, linie pomocnicze i maski (421)
  - Filtry Flasha (421)
    - Dodawanie i modyfikowanie filtrów (422) 
- Tworzenie trójwymiarowego cienia (426) 
- Łączenie filtrów i zapisywanie własnych ustawień (427) 
- Poddawanie filtrów animacji ruchu (429) 
- Sterowanie interpolacją ustawień filtrów w edytorze ruchu (430)
- Kolor - właściwości a filtry (432)
    - Filtr Adjust Color (Ustaw kolor) (433) 
- Właściwości koloru (435) 
- Zaawansowany efekt koloru (436)
- Wykorzystanie trybów mieszania (438)
    - Działanie trybów mieszania (438) 
- Zastosowanie prostych trybów mieszania (441) 
- Złożone tryby mieszania - Alpha (Alfa) i Erase (Gumka) (442) 
- Tworzenie animowanego efektu przezroczystości (443)
- Warstwy specjalne - linie pomocnicze i maski (445)
    - Warstwy linii pomocniczych (446) 
- Maski (449) 
- Maskowanie kształtem (449) 
- Maskowanie grupą obiektów (452) 
- Maskowanie symbolem (453) 
- Maskowanie i tekst (453)
- Polecenie Distribute to Layers (Rozmieść na warstwach) (457)
- Podsumowanie (459)
 
Część IV: Włączanie do filmu plików multimedialnych (461)
Rozdział 12. Dźwięk (463)
  - Formaty importowanych i eksportowanych plików dźwiękowych (464)
    - Importowane formaty (464) 
- Eksportowane formaty (466)
- Import dźwięków (468)
- Przypisywanie dźwięku do przycisku (470)
- Umieszczanie dźwięków na osi czasu (472)
- Porządkowanie dźwięków na osi czasu (473)
    - Wyświetlanie warstw dźwiękowych (474) 
- Porządkowanie warstw dźwiękowych za pomocą folderu z warstwami (474)
- Synchronizacja dźwięku z animacją (475)
    - Event (Zdarzenie) (475) 
- Start (Uruchom) (475) 
- Stop (Zatrzymaj) (476) 
- Stream (Strumień) (476)
- Przerywanie odtwarzania dźwięków (477)
    - Zatrzymywanie dźwięku typu Event (Zdarzenie) (477) 
- Przerywanie odtwarzania pojedynczego dźwięku typu Stream (Strumień) (480) 
- Przerywanie odtwarzania wszystkich dźwięków (480)
- Edycja dźwięków we Flashu (481)
    - Narzędzia edycji dźwięku we Flashu (482) 
- Efekty na liście Effect (Efekt) w panelu Properties (Właściwości) (483)
- Ogólne informacje na temat optymalizacji dźwięku (485)
- Parametry publikacji dźwięku (486)
    - Parametry kompresji (487) 
- Obsługa dźwięku i formatu MP3 przez odtwarzacze Flash Player (490)
- Parametry kompresji dźwięków w bibliotece (491)
    - Ustawienia audio w bibliotece (491) 
- Łączenie metod optymalizacji dźwięku (493)
- Dodatkowe uwagi na temat dźwięku (494)
    - Tryb VBR formatu MP3 (494) 
- Optymalizacja dźwięku pod kątem zajętości miejsca (495) 
- Ekstrakcja dźwięku z dokumentu Flasha (497)
- Podsumowanie (499)
 
Rozdział 13. Importowanie grafiki (501)
  - Grafika wektorowa a grafika rastrowa (502)
- Formaty importowanych plików (504)
- Przygotowywanie map bitowych (507)
- Zachowanie jakości map bitowych (509)
- Importowanie i kopiowanie obrazów rastrowych (511)
    - Importowanie sekwencji (512) 
- Pliki bitmapowe z warstwami (512) 
- Kopiowanie i wstawianie map bitowych do Flasha (518) 
- Przezroczystość, efekty koloru i filtry a importowane bitmapy (518)
- Właściwości map bitowych we Flashu (519)
    - Kilka słów przestrogi (522) 
- Zgodność z przeglądarkami (522)
- Przyciski bitmap w panelu właściwości (523)
    - Przycisk Swap (Zamień) (523) 
- Przycisk Edit (Edycja) (524)
- Wykorzystanie kompresji obrazu (524)
    - 24- lub 32-bitowe pliki z kompresją bezstratną (524) 
- 8-bitowe pliki z kompresją bezstratną (525) 
- Materiały z kompresją stratną (526)
- Konwersja grafiki rastrowej na wektorową (527)
- Korzystanie z zewnętrznej grafiki wektorowej (529)
- Import grafiki wektorowej (530)
    - Kopiowanie i wklejanie grafiki wektorowej do Flasha (532) 
- Import plików w formacie Adobe Illustrator (533)
- Optymalizacja grafiki wektorowej (535)
    - Wektoryzacja złożonej grafiki wektorowej (536) 
- Konwersja tekstu na krzywe (537) 
- Optymalizacja krzywych (538) 
- Buforowanie bitmapowe w czasie wykonywania (538)
- Format przyszłości - XFL (540)
- Podsumowanie (540)
 
Rozdział 14. Wyświetlanie obrazu wideo (543)
  - Integracja wideo - dostępne technologie (544)
    - Wczytywanie pliku Flash Video w czasie odtwarzania filmu (544) 
- Streaming pliku wideo w czasie rzeczywistym (544) 
- Osadzanie wideo w filmie Flasha (545)
- Import wideo (545)
    - Opcje kompresji kodeków (545) 
- Kompresowanie wideo w programie Adobe Media Encoder CS5 (547) 
- Kreator importu wideo (555) 
- Dołączanie wideo do filmów Flasha (558) 
- Parametry składnika (563) 
- Składniki interfejsu obiektu FLVPlayback (565)
- Dodawanie punktów sygnalizacji (568)
- Wykorzystanie kanału przezroczystości materiału wideo (576)
    - Materiał nagrany na żywo (577)
- Podsumowanie (580)
 
Część V: Interakcyjność w filmach Flasha (581)
Rozdział 15. Skrypty na osi czasu i obsługa zdarzeń (583)
  - Operacje i funkcje obsługi zdarzeń (583)
    - Czym jest ActionScript? (584) 
- Panel Actions (Operacje) (585) 
- Krótkie wprowadzenie do składni kodu (589)
- Pięć pierwszych operacji ActionScriptu (590)
    - gotoAndPlay() i gotoAndStop() (591) 
- nextFrame() i prevFrame() (592) 
- nextScene() i prevScene() (593) 
- play() i stop() (593) 
- navigateToURL() (594)
- Uruchamianie operacji za pomocą funkcji obsługi zdarzeń (596)
    - Panel Code Snippets (Wycinki kodu) (597) 
- Wiązanie operacji z detektorem zdarzenia - programowanie przycisku (597) 
- Funkcje obsługi zdarzeń we Flashu (599)
- Tworzenie niewidzialnych przycisków i operacja navigateToURL() (601)
- Podsumowanie (607)
 
Rozdział 16. Budowanie osi czasu i interakcji (609)
  - Klipy filmowe - elementy z niezależnymi osiami czasu (609)
    - Współdziałanie klipów w filmie Flasha (610) 
- Jeden film, wiele osi czasu (611)
- Ścieżki adresowe (613)
    - Ścieżki bezwzględne (614) 
- Ścieżki względne (616)
- Odwołania do obiektów Movie Clip (617)
- Podsumowanie (621)
 
Rozdział 17. Pierwszy własny projekt we Flashu (623)
  - Główna oś czasu i układ witryny (623)
    - Tworzymy plan (625) 
- Struktura folderów lokalnych (625) 
- Określanie właściwości filmu Flasha (625) 
- Przypisywanie obszarów prezentacji do klatek kluczowych (626) 
- Tworzymy zawartość poszczególnych sekcji (628)
- Elementy nawigacyjne na głównej osi czasu (633)
    - Tworzymy przyciski menu (633) 
- Tworzymy przyciski do przeglądania zawartości sekcji (638)
- Przewijanie tekstu: składnik TextArea (641)
- Niestandardowy składnik BlurFader (644)
- Ułatwienia dostępu (646)
- Podsumowanie (650)
 
Część VI: Dystrybucja filmów Flasha (651)
Rozdział 18. Publikowanie filmów Flasha (653)
  - Testowanie filmów (653)
    - Polecenia Test Scene (Testuj scenę) oraz Test Movie (Testuj film) (654) 
- Narzędzie Bandwidth Profiler (Program profilujący przepustowość) (656) 
- Raport na temat zawartości filmu (size report) (661)
- Publikowanie filmów (662)
- Ustawienia publikowania (Publish Settings) (662)
    - Określanie formatu eksportowanego pliku (panel Formats (Formaty)) (663) 
- Ustawienia formatu Flasha (zakładka Flash) (664) 
- Ustawienia formatu HTML (zakładka HTML) (669) 
- Ustawienia formatu GIF (677) 
- Ustawienia formatu JPEG (681) 
- Ustawienia formatu PNG (682) 
- Tworzenie projektorów dla systemów Windows i Mac OS (684)
- Podgląd i publikowanie filmu (685)
    - Wykorzystanie poleceń z podmenu Publish Preview (Podgląd publikowania) (685) 
- Wykorzystanie polecenia Publish (Publikuj) (685)
- Profile publikowania (685)
- Podsumowanie (686)
 
Rozdział 19. Integracja filmów Flasha ze stronami WWW (689)
  - Znacznik <object> (690) 
- Znacznik <embed> (696)
  - Wykrywanie odtwarzacza filmów Flasha (699)
    - Plugin kontra ActiveX: wyświetlanie bez sprawdzania (699) 
- Wykrywanie odtwarzacza Flash Player (701) 
- Wykrywanie odtwarzacza Flash Player przy użyciu biblioteki SWFObject (705)
    - Słowo przestrogi dla twórców stron internetowych (709) 
- Jak Flash współpracuje z językiem JavaScript? (710) 
- Zmiana atrybutów HTML (710) 
- Metoda percentLoaded() (713)
- Podsumowanie (716)
Rozdział 20. Odtwarzacze i projektory (717)
  
    - Niezależny odtwarzacz i projektor (717)
      - Generowanie projektora (718) 
- Rozpowszechnianie i licencje (720) 
- Dystrybucja na płytach CD-ROM i DVD-ROM (720)
- Ograniczenia niezależnych odtwarzaczy i projektorów (720)
- Wykorzystanie pluginu Flasha w przeglądarkach internetowych (721)
      - Obsługiwane systemy operacyjne (721) 
- Obsługiwane przeglądarki internetowe (722) 
- Dystrybucja pluginu i filmów Flasha w internecie (722) 
- Instalacja pluginu (722)
- Korzystanie z ustawień odtwarzaczy Flash Player 6 i nowszych (723)
      - Zakładka Privacy (723) 
- Zakładka Local Storage (724) 
- Zakładka Microphone (725) 
- Zakładka Camera (725)
- Programy narzędziowe (726)
- Podsumowanie (727)
Rozdział 21. Aplikacje Adobe AIR (729)
  
    - Platforma Adobe AIR (729)
      - Różne poziomy bezpieczeństwa odtwarzacza Flash Player i platformy AIR (730) 
- Budowa prostej aplikacji AIR (730) 
- Inne składowe interfejsu programowania aplikacji AIR (737)
- Publikowanie i udostępnianie aplikacji AIR (738)
      - Przygotowanie aplikacji AIR do publikowania (738) 
- Publikowanie aplikacji AIR (739) 
- Dystrybucja aplikacji AIR (740)
- Podsumowanie (741)
Rozdział 22. Aplikacje dla telefonów iPhone (743)
  
    - Flash i telefony iPhone (744)
      - Jak to działa? (744) 
- Specyfika pracy z aplikacjami dla telefonów iPhone (744)
- Niezbędne przygotowania (745)
      - Przystąpienie do programu iOS Developer Program (746) 
- Poznanie identyfikatora urządzenia (746) 
- Wniosek o wydanie certyfikatu programisty (747) 
- Pobieranie certyfikatu programisty (748) 
- Tworzenie profilu informacyjnego dla urządzenia (748) 
- Generowanie wersji certyfikatu w formacie .p12 (748) 
- Tworzenie identyfikatora aplikacji (749) 
- Publikowanie pliku IPA (749) 
- Obrazek wyświetlany przy ładowaniu aplikacji (749) 
- Przenoszenie pliku IPA do telefonu (750)
- Budowanie aplikacji iPhone (750)
      - Wydajność aplikacji iPhone Flash (754)
- Podsumowanie (755)
Dodatki (757)
  Dodatek A: Płyta CD-ROM (759)
  Dodatek B: Autorzy przykładów i artykułów w ramkach (763)
  Dodatek C: Cyfrowy dźwięk - podstawy (765)
  Dodatek D: Cyfrowe wideo - podstawy (773)
  Skorowidz (783)
816 stron, Format: 17.2x24.5cm, oprawa twarda
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.