| 
  
 PSYCHOSYNTEZA W EDUKACJI WZRASTANIE SAMOŚWIADOMOŚCI CZŁOWIEKA
 BIAŁEK E.  wydawnictwo: ENETEIA , rok wydania 2005, wydanie I    cena netto: 41.80  Twoja cena  39,71 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Psychosynteza w edukacji
Wzrastanie samoświadomosci człowieka
 
Książka jest pierwszym w Polsce opracowaniem psychosyntezy, zawiera teoretyczne
omówienie podstawowych idei oraz część praktyczną (ćwiczenia, programy edukacyjne). 
Adresowana jest do nauczycieli na wszystkich poziomach edukacji (od przedszkola,
poprzez szkołę podstawową po szkolnictwo średnie oraz wyższe), psychologów i
wychowawców, jak również osób zainteresowanych własnym rozwojem (samowychowaniem).
Cenny poradnik dla rodziców zmierzających do „świadomego rodzicielstwa”. Inspiracja
dla zainteresowanych duchowością, edukacją „dla przyszłości”, nowoczesnym
zarządzaniem firmami „jutra” itp. 
 
Od autorki  
Wprowadzenie  
1.Nowe potrzeby edukacyjne  
2.Odniesienia do dokumentów krajowych i międzynarodowych  
3.Psychosynteza - psychologia praktyczna całego człowieka  
4.Model osobowości człowieka-"jajo Assagiolego"  
5.Wola w psychosyntezie  
5.1.Doświadczenie woli  
5.2.Prawa psychodynamiki  
6.Psychosynteza - mariaż ducha i materii  
6.1.Transpersonalna psychologia rozwoju duchowego  
7.Wyższe Ja w psychosyntezie  
8.Akt woli-wyrażenie woli "ja" (self)  
9.Badanie nadświadomości  
10.Dwa wymiary rozwoju - harmonia na poziomie osobowym i duchowym . 
11.Podosobowości w psychosyntezie  
12.Psychosynteza w edukacji  
12.1.Integracja osobowości i wspieranie całościowego zdrowia  
13.Programy edukacyjne oparte na zasadach psychosyntezy  
14.Metody i techniki używane w psychosyntezie  
14.1.Kategorie metod i technik stosowanych w terapii i edukacji  
14.2.Opisy podstawowe  
15.Cele dydaktyczno-wychowawcze programów edukacyjnych  
16.Nowe sposoby ewaluacji. Tworzenie języka do opisu wewnętrznych doświadczeń  
17.Opis programu autorskiego realizowanego na bazie psychosyntezy  
17.1.Ogólne cele edukacyjne programu  
17.2.Szczegółowe cele edukacyjne programu  
17.3.Podstawowe zadania programu  
17.4.Sposoby pracy indywidualnej i grupowej  
17.5.Stosowane materiały i środki dydaktyczne  
17.6.Opis materiałów wytworzonych przez uczestników w trakcie zajęć  
18.Tematyka ogólna warsztatów jednorazowych  
19.Tematyka szczegółowa jednorazowych warsztatów tematycznych  
20.Ramowy program warsztatów cyklicznych  
20.1.Prezentacja metodyki pracy z dorosłymi ijej efektów  
20.2.Wstępne założenia ogólne programu cyklicznego. Realizowane tematy  
20.3.Szczegółowy program kursu cyklicznego  
21.Naukowe kryteria oceny programu  
21.1.Zastosowane zasady oceny programu  
21.2.Uwagi dotyczące zamieszczonego materiału  
22.Ocena warsztatów z psychosyntezy prowadzonych w latach 1998-2002  
Posłowie  
Słowniczek pojęć psychosyntezy  
 
312 stron, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:  
   - BADANIA NARRACYJNE W PSYCHOLOGII STRAŚ-ROMANOWSKA M. BARTOSZ B. ŻURKO M.
 
  - RELIGIA ROCKA CIEMNA STRONA MUZYKI ROZRYWKOWEJ HAWRYSZCZUK SŁ.
 
  - KULTURA MANII OLCHANOWSKI T.
 
  - CYKL ŻYCIA ARCHETYPOWA DROGA CZŁOWIEKA SHALIT E.
 
  - PSYCHOLOGIA NARRACYJNA TOŻSAMOŚĆ DIALOGOWOŚĆ POGRANICZA DRYLL E. CIERPKA A. RED.
 
  - TOŻSAMOŚĆ I NARRACJE W RELACJACH RODZINNYCH CIERPKA A.
 
  - PSYCHOLOGIA MAŁYCH I WIELKICH NARRACJI STRAŚ-ROMANOWSKA M. BARTOSZ B. ŻURKO M. RED.
 
  - FILOZOFOWIE I MISTYCY NA DROGACH NEOPLATONIZMU KOLARZOWSKI J.
 
 
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !. 
  
 |