| 
  
 ZARZĄDZANIE PROCESOWE W ORGANIZACJACH TEORIA I PRAKTYKA
 BITKOWSKA A. WEISS E.  wydawnictwo: VIZJA PRESS & IT , rok wydania 2015, wydanie I    cena netto: 42.90  Twoja cena  40,76 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Zarządzanie procesowe w organizacjach
Teoria i praktyka
 
Zagadnienia zarządzania procesowego w ostatnich latach w coraz większym stopniu
przyciągają uwagę badaczy i praktyków organizacji gospodarczych. 
W prezentowanej monografii przedstawiono wybrane kierunki badań nad zarządzaniem
procesowym. Chodzi tu przede wszystkim o wskazanie sposobów podejścia analitycznego w
badaniu i doskonaleniu zarządzania procesowego.
 
Przedmowa  
 
Rozdział 1. Paradygmat procesowości w naukach o zarządzaniu (Agnieszka
Bitkowskd)  
1.1. Wprowadzenie  
1.2. Zmiany w sposobach zarządzania organizacjami  
1.3. Paradygmat procesowości  
1.4. Istota zarządzania procesowego jako kategorii zarządczej  
1.5. Podsumowanie  
 
Rozdział 2. Dynamiczne zarządzanie procesowe - teoria i praktyka (Marek
Szelągowski)  
2.1. Wprowadzenie  
2.2. Rozwój koncepcji zarządzania procesowego  
2.3. Znaczenie wiedzy w kontekście funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw  
2.4. Rozszerzenie celu wdrożeń zarządzania procesowego  
2.5. Relacja między dynamicznym zarządzaniem procesowym a zarządzaniem wiedzą  
2.6. Analiza przypadku  
2.7. Podsumowanie  
 
Rozdział 3. Determinanty dynamizowania procesów gospodarczych przedsiębiorstw w
otoczeniu sieciowym (Bogusława Ziółkowska)  
3.1. Wprowadzenie  
3.2. Orientacja procesowa w zarządzaniu przedsiębiorstwem  
3.3. Rola czasu w dynamizowaniu procesów gospodarczych  
3.4. Sieciowe i technologiczne uwarunkowania dynamiki procesów gospodarczych  
3.5. Czynniki dynamizowania procesów w badanych przedsiębiorstwach  
3.6. Podsumowanie 
 
Rozdział 4. Przegląd modeli dojrzałości procesowej organizacji (Mateusz
Juchniewicz)  
4.1. Wprowadzenie  
4.2. Ewolucja koncepcji dojrzałości procesowej organizacji  
4.3. Charakterystyka wybranych modeli dojrzałości w zarządzaniu procesami 
4.4. Podsumowanie  
 
Rozdział 5. Kontroling menedżerski narzędziem zarządzania procesowego
(Bolesław Rafał Kuc)  
5.1. Wprowadzenie  
5.2. Geneza i istota kontrolingu menedżerskiego  
5.3. Kontroling w zarządzaniu procesowym  
5.4. Kontroling nie ma alternatywy  
5.5. Zalety i wady zarządzania przez kontroling  
5.6. Podsumowanie  
 
Rozdział 6. Wsparcie zarządzania procesowego przez zarządzanie
międzyorganizacyjne (Zbigniew Olesiński)  
6.1. Wprowadzenie  
6.2. Zarządzanie procesowe w organizacjach sieci  
6.3. Zarządzanie międzyorganizacyjne  
6.4. Współpraca przedsiębiorstw w otoczeniu  
6.5. Uczelnie i instytuty badawcze w otoczeniu  
6.6. Firmy doradcze w otoczeniu: banki, samorząd, agencje rządowe 
6.7. Dolina Lotnicza - studium przypadku  
6.8. Podsumowanie  
 
Rozdział 7. Zarządzanie procesowe w międzynarodowym przedsiębiorstwie
elektronicznym (Agnieszka Bitkowska, Elżbieta Weiss)  
7.1. Wprowadzenie  
7.2. Misja i wizja funkcjonowania przedsiębiorstwa  
7.3. Identyfikacja i modelowanie procesów  
7.4. Controlling procesów  
7.5. Podsumowanie  
 
Rozdział 8. Zarządzanie procesami sprzedaży i obsługi klienta
(Agnieszka Bitkowska, Magdalena Buczkowska)  
8.1. Wprowadzenie  
8.2. Istota i klasyfikacja procesów  
8.3. Zarządzanie procesami w teorii organizacji  
8.4. Implementacja zarządzania procesowego w organizacjach  
8.5. Znaczenie procesów sprzedaży i obsługi klienta  
8.6. Doskonalenie procesu sprzedaży w firmie odzieżowej  
8.7. Podsumowanie  
 
Rozdział 9. Zarządzanie procesowe w branży ubezpieczeniowej (Wiesław
Wojciechowski)  
9.1. Wprowadzenie  
9.2. Wymiary zarządzania procesami w organizacji  
9.3. Działalność przedsiębiorstwa ubezpieczeniowego  
9.4. Zarządzanie procesowe w przedsiębiorstwie ubezpieczeniowym  
9.5. Podsumowanie  
 
Rozdział 10. Zarządzanie procesowe w wielobranżowej spółce komunalnej (Mariusz
Bednarek, Tadeusz Jakub Chruściel)  
10.1. Wprowadzenie  
10.2. Istota zarządzania procesowego  
10.3. Zarządzanie procesowe i zadaniowe w sektorze usług komunalnych 
10.4. Zarządzanie procesowe w praktyce gospodarczej  
10.5. Podsumowanie  
 
Rozdział 11. Orientacja na przepływy jako podstawa zarządzania procesami w
aglomeracji miejskiej (Sabina Kauf)  
11.1. Wprowadzenie  
11.2. Orientacja na przepływy w zarządzaniu aglomeracją miejską  
11.3. Procesy logistyczne w aglomeracji miejskiej  
11.4. Zarządzanie procesami logistycznymi w aglomeracji miejskiej  
11.5. Podsumowanie 
 
Rozdział 12. Rola audytu wewnętrznego w doskonaleniu procesów instytucji
publicznych (Agnieszka Bitkowska, Iwona Ewa Bogucka)  
12.1. Wprowadzenie  
12.2. Istota i krąg instytucji publicznych audytu wewnętrznego  
12.3. Kluczowe procesy w audycie wewnętrznym  
12.4. Podsumowanie  
 
Rozdział 13. Wykorzystanie metody Servqual w zarządzaniu procesowym
(Marcel Lizak)  
13.1. Wprowadzenie  
13.2. Istota metody Servqual  
13.3. Koncepcja metody Scrvqual na przestrzeni lat  
13.4. Kondycja finansowa podmiotu badawczego  
13.5. Strategia i pozycja konkurencyjna Biura Podróży X  
13.6. Podsumowanie  
 
Rozdział 14. Zastosowanie modelu procesu zarządzania relacjami z dostawcami w
przedsiębiorstwie (Rafał Tyszkiewicz)  
14.1. Wprowadzenie  
14.2. Cele prezentowanego modelu  
14.3. Kluczowe podprocesy modelu  
14.4. Podsumowanie  
 
Rozdział 15. Rola doskonalenia procesów w zarządzaniu przedsiębiorstwem
(Agnieszka Bitkowska, Grażyna Paulina Wójcik)  
15.1. Wprowadzenie  
15.2. Istota i klasyfikacja procesów w przedsiębiorstwie  
15.3. Istota podejścia procesowego  
15.4. Identyfikacja procesów w przedsiębiorstwie  
15.5. Implementacja zarządzania procesowego  
15.6. Doskonalenie procesów w zarządzaniu  
15.7. Podsumowanie 
 
Rozdział 16. Kultura organizacyjna jako element wsparcia zarządzania procesowego
(Marcel Lizak)  
16.1. Wprowadzenie  
16.2. Pojęcie kultury organizacyjnej  
16.3. Typy kultur organizacyjnych  
16.4. Założenia zarządzania procesowego  
16.5. Uwarunkowania kultury organizacyjnej w kontekście zarządzania  procesowego  
16.6. Podsumowanie  
 
Rozdział 17. Kształtowanie kultury procesowej na przykładzie Muzeum Łazienki
Królewskie w Warszawie (Agnieszka Bitkowska, Bożena Kłos)  
17.1. Wprowadzenie  
17.2. Istota kultury organizacyjnej  
17.3. Kultura organizacji procesowej  
17.4. Kultura organizacyjna i jej wpływ na procesy zachodzące w Muzeum Łazienki
Królewskie w Warszawie  
17.5. Podsumowanie  
 
256 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:  
   - KONTROLA JAKO FUNKCJA ZARZĄDZANIA KUC R.B.
 
  - MODELOWANIE ORGANIZACJI PROCESOWEJ AUKSZTOL J. CHOMUSZKO M. RED.
 
 
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !. 
  
 |