| 
  
 MARKA KONSUMENT BADACZ SPOTKANIA NA RYNKU
 STASZYŃSKA K.M.  wydawnictwo: WOTERS KLUWER , rok wydania 2013, wydanie I    cena netto: 59.00  Twoja cena  56,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Marka Konsument Badacz
Spotkania na rynku
 
W pracy omówiono zastosowanie badań
marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a
także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. 
Opracowanie dostarcza niezbędnej
wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników
badań konsumenckich. 
W publikacji przedstawiono m.in.: 
 
  przegląd rodzajów badań konsumenckich,
   
  kryteria wyboru firmy badawczej,
   
  kryteria oceny poprawności metodologicznej i warsztatowej badań,
   
  sposoby odczytywania i interpretacji wyników badań konsumenckich.
   
 
Książka skierowana jest do drobnych i średnich przedsiębiorców, którzy
potrzebują specjalistycznej wiedzy o możliwościach wykorzystania badań konsumenckich
do wspierania własnego biznesu. Będzie także przydatna początkującym badaczom.  
 
Podziękowania 
 
Przedmowa 
 
Zamiast wstępu: Jak to się zaczęło 
 
1. BUDOWANIE MARKI 
Marka 
Tożsamość i wizerunek marki: strategie pozycjonowania 
Dusza marki 
Pomysł na produkt 
Jak kształtować produkt? 
Zarządzanie marką 
Strategie rynkowe 
Produkt i marka - fazy cyklu życia 
Walka o rynek 
Czego zaniechał Ludwik? 
 
2. CO TRZEBA WIEDZIEĆ, ZANIM ZAMÓWI SIĘ BADANIA RYNKU 
Jak zamówić badania rynku? 
Badania jakościowe 
Badania eksploracyjne 
Ilościowe badania rynku: kogo badamy? 
Techniki przeprowadzania badań: czy badać przez internet? 
Jak czytać tabele? 
Problemy etyczne w badaniach rynku 
Rzecz o marketingu społecznie zaangażowanym 
 
3. BADANIA: JAKIE, KIEDY, PO CO 
Badania strategiczne 
Badania konceptu 
Badania wspomagające rozwój produktu 
Opakowanie: czemu służy i jak się dowiedzieć, czy spełni swoje funkcje 
Badania reklamy: pozostańmy w zgodzie z konsumentem 
Badania ceny produktu 
Testy rynku 
Badania satysfakcji klientów 
Obserwacja marki w otoczeniu konkurencyjnym: retail audit i panel konsumencki 
Obserwacja marki w otoczeniu konkurencyjnym: tracking 
Badania efektywności reklamy 
Dziecko jako konsument 
 
Zamiast zakończenia 
 
Bibliografia. Wybrane pozycje polskie i przetłumaczone na język polski 
 
224 stron, Format: 14.5x20.5cm, oprawa miękka 
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !. 
  
 |