|

REKLAMA W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM BIBLIOGRAFIA 110 ARTYKUŁÓW
KOWALSKA E. KOWALSKI M. RED. wydawnictwo: MATERNUS , rok wydania 2010, wydanie I cena netto: 22.55 Twoja cena 21,42 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Reklama we współczesnym społeczeństwie informacyjnym:
konteksty społeczno-edukacyjne
seria: pedagogika mass mediów
Spis treści:
Wprowadzenie Anna Kowal-Orczykowska
Historia reklamy Anna Kowal-Orczykowska
Skuteczność reklamy Mariusz Gwozda
Reklama społeczna jako narzędzie marketingu społecznego Mariusz Dróżdż
Reklama a film: zarys problematyki „product placement” Ewa Kowalska
Dziecko a „autorytet” w reklamie telewizyjnej Mirosław Kowalski
„Na dobre i na złe” zdrowiu: komunikaty reklamowe a zdrowie Grzegorz
Myśliwiec, Ewa Leskowicz
Reklama prasowa w Polsce i Wielkiej Brytanii: analiza porównawcza Piotr
T. Nowakowski
Bibliografia wybranych polskich artykułów odnoszących się do zjawiska reklamy
127 stron, oprawa miękka
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.
|