www.ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 22.55 21,42   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > wyszukiwanie > opis książki

REKLAMA W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM BIBLIOGRAFIA 110 ARTYKUŁÓW


KOWALSKA E. KOWALSKI M. RED.

wydawnictwo: MATERNUS , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 22.55 Twoja cena  21,42 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Reklama we współczesnym społeczeństwie informacyjnym:
konteksty społeczno-edukacyjne
seria: pedagogika mass mediów



Spis treści:

Wprowadzenie Anna Kowal-Orczykowska
Historia reklamy Anna Kowal-Orczykowska
Skuteczność reklamy Mariusz Gwozda
Reklama społeczna jako narzędzie marketingu społecznego Mariusz Dróżdż
Reklama a film: zarys problematyki „product placement” Ewa Kowalska
Dziecko a „autorytet” w reklamie telewizyjnej Mirosław Kowalski
„Na dobre i na złe” zdrowiu: komunikaty reklamowe a zdrowie Grzegorz Myśliwiec, Ewa Leskowicz
Reklama prasowa w Polsce i Wielkiej Brytanii: analiza porównawcza Piotr T. Nowakowski
Bibliografia wybranych polskich artykułów odnoszących się do zjawiska reklamy


127 stron, oprawa miękka

Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022