www.ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE I MARKETINGOWE W BIBLIOTEKACH


wydawnictwo: WSB POZNAŃ , rok wydania 2004, wydanie I

cena netto: 34.50 Twoja cena  32,78 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Niniejsza publikacja przynosi zbiór interesujących i ważnych artykułów pokonferencyjnych poświeconych:

- zarządzaniu strategicznemu,

- planowaniu strategicznemu,

- zarządzaniu marką,

- zarządzaniu jakością

w bibliotece szkoły wyższej. Opracowanie uświadamia, jak ważną, długo niedocenianią rolę odgrywa ona w systemie wyższej szkoły niepublicznej - żadna bowiem uczelnia nie może istnieć bez dobrze zorganizowanej, bogatej w zbiory i dobrze wyposażonej biblioteki.

Po książkę powinni sięgnąć pracownicy wszystkich bibliotek naukowych w kraju, szukając w niej informacji o najnowszych tendencjach w bibliotekarstwie i zmianach, które wkraczają do gwałtownie "komputeryzujących" się polskich bibliotek. Będzie ona także przydania studentom bibliotekoznawstwa, bibliotekarzom pracującym w bibliotekach różnych ośrodków informacji, w bibliotekach przy dużych przedsiębiorstwach, a nawet bibliotekarzom szkolnym i zatrudnionym w bibliotekach publicznych. Jej lektura może pomóc w nowoczesnym zarządzaniu biblioteką wszystkim, od których zależą decyzje (i fundusze) mające wpływ na przyszły kształt bibliotek naukowych.

169 stron

Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022