|

EMPLOYER BRANDING MARKA PRACODAWCY W PRAKTYCE
DĄBROWSKA J. wydawnictwo: SŁOWA I MYŚLI , rok wydania 2014, wydanie Icena netto: 51.75 Twoja cena 49,16 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Employer branding
Marka pracodawcy w praktyce
Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie
sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i
stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników.
Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej
organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy.
Budowanie marki pracodawcy to proces łączący komunikację zewnętrzną, marketing,
Public Relations, sponsoring z komunikacją wewnętrzną, zarządzaniem personelem,
budowaniem marki wewnętrznej firmy oparty na niepowtarzalnej kulturze organizacji.
Strategie employer brandingowe tworzy się, by dokonać zmian lub, by o firmie
opowiedzieć innym. Ale co zmieniać? O czym opowiadać? Co jest najważniejsze? A przede
wszystkim jak to zrobić? Odpowiedź na te wiele więcej pytań w książce.?
Wstęp
Część I
Od czego zależy budowanie marki pracodawcy i dlaczego warto to robić?
1. Wzrost zainteresowania marką firmy oraz marką pracodawcy w ciągu ostatnich
20 lat
2. Historia employer brandingu
3. Polska - oczekiwania fi rm w stosunku do pracowników
Część II
Jak budować markę pracodawcy?
4. Dwa podejścia do budowania marki pracodawcy
5. Proces opracowywania strategii employer brandingowej
6. Typy kampanii employer brandingowych i ich ocena
7. Kwalifikacje osób odpowiedzialnych za działania employer brandingowe
Przykłady z praktyki
Zachować zdrowy rozsądek
Odwaga to jedna z naszych czterch wartości
228 stron, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|