www.ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 36.00 34,20   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

JAK DBAĆ O WIZERUNEK W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH


REICH T.

wydawnictwo: SŁOWA I MYŚLI , rok wydania 2016, wydanie I

cena netto: 36.00 Twoja cena  34,20 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych


Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji.

Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. To niesamowicie silne narzędzie - można w krótkim czasie wiele zyskać, ale równie szybko można stracić swoje dobrej imię. Jeśli chcesz budować swoją pozycję eksperta w branży, zastanawiasz się nad zmianą pracy, albo po prostu bardzo lubisz swoją pracę i nie chcesz jej stracić, koniecznie musisz przeczytać tę książkę.

Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych? to pozycja, której dotąd nie było. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social media, oparte przede wszystkim na realnych przykładach

Dowiesz się z niej:

dlaczego i jak należy stosować zasady netykiety
czym jest pierwszy raz w social mediach (czyli jak nawiązać kontakt)
kiedy komentowanie to już hejtowanie
dlaczego zaproszenie od Beyonce czy Keanu Reeves;apos;a to niekoniecznie wyróżnienie
jak opowiedzieć historię... snapując
i ile prawdy jest w stwierdzeniu &;jeśli nie jesteś w sieci nie żyjesz


Wprowadzenie

Rozdział 1
Historia i pojęcie net-etykiety

Rozdział 2
Co to jest wizerunek (marka własna) i dlaczego warto o niego dbać?

Rozdział 3
Jak nawiązywać kontakty w mediach społecznościowych?

Rozdział 4
Ludzie maile piszą

Rozdział 5
Jak rozmawiać w mediach społecznościowych?

Rozdział 6
Instagram: największa społeczność ekshibicjonizmu?

Rozdział 7
Komentuję - przepraszam: hejtuję?

Rozdział 8
Rankingi i oceny firm w mediach społecznościowych

Rozdział 9
AAA Szukam pracy - personal branding

Rozdział 10
Foursquare: pokaż im gdzie jesteś?

Rozdział 11
140 znaków do sukcesu

Rozdział 12
Nie jesteś w sieci: nie żyjesz?

Rozdział 13
Jak przetrwać w blogosferze?

Rozdział 14
Kontakt prywatny, kontakt publiczny?

Bibliografia
O autorze


187 stron, Format: 14.5x20.4, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022