Jak nowe technologie zmieniają biznes
Aby zwiększyć skuteczność działań sprzedażowych i marketingowych musisz
wykorzystywać siłę napędową w postaci najnowszych dostępnych technologii.
Poznaj je teraz wszystkie!
Wstęp
Rozdział 1. Cyfrowy egalitaryzm
Rozdział 2. Postawa i rola lidera
Rozdział 3. Pracownik nowej generacji
Rozdział 4. E-commerce zrównuje szanse
Rozdział 5. Mobile, czyli jakiej zmiany potrzebuje twoja firma
Rozdział 6. Społeczność wokół marki
Rozdział 7. Big data, czyli wykorzystanie cyfrowej analityki
Rozdział 8. Chmura, oszczędność, bezpieczeństwo zasobów
Rozdział 9. Czy należy bać się wyłudzeń i utraty danych
Rozdział 10. Przywództwo. Strategia firmy w cyfrowej rzeczywistości
Rozdział 11. Uzupełnienie. Internet rzeczy. Przyszłość czy teraźniejszość?
Rozdział 12. Uzupełnienie. Kultura i kreatywność w czasach cyfrowego
egalitaryzmu
Zakończenie
152 strony, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka