|

ZINTEGROWANA OPIEKA ZDROWOTNA
RUDAWSKA I. - PODEJŚCIE RELACYJNE DO OBSŁUGI PACJENTA JAKO KLIENTA wydawnictwo: WOLTERS KLUWER , rok wydania 2014, wydanie I cena netto: 64.90 Twoja cena 61,66 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Zintegrowana opieka zdrowotna
Podejście relacyjne do obsługi pacjenta jako klienta
Publikacja jest jedyną tego typu pozycją na rynku, w której kompleksowo omówiono
zagadnienie integrowania procesu świadczenia usług opieki zdrowotnej oraz obsługi
pacjenta w modelu zintegrowanej opieki zdrowotnej.
Opracowanie zawiera:
- przesłanki wprowadzania modelu zintegrowanej opieki zdrowotnej,
- uzasadnienie tego modelu z perspektywy teorii nauk ekonomicznych,
- dyskusję nad metodami i narzędziami tytułowego rozwiązania,
- nowatorskie, relacyjne ujęcie obsługi pacjenta,
- propozycję modelu oceny jakości obsługi pacjenta w zintegrowanej opiece zdrowotnej.
Swoim wywodem autorka otwiera dyskusję nad możliwością jednoczesnego podnoszenia
jakości obsługi pacjenta i realizowania celów efektywnościowych stawianych przed
systemami ochrony zdrowia. Proponuje relacyjne ujęcie obsługi pacjenta w perspektywie
sieci współpracy podmiotów leczniczych, w tym - oparte na oryginalnych badaniach
empirycznych - narzędzia oceny i pomiaru jakości tej obsługi.
Wykaz skrótów
Wstęp
Rozdział 1
Od fragmentaryzacji do integracji - przesłanki zmiany paradygmatu opieki
zdrowotnej
1.1. Czynniki lokowane po stronie popytu na usługi opieki zdrowotnej
1.2. Czynniki lokowane po stronie podaży usług opieki zdrowotnej
1.3. Choroby przewlekłe jako problem gospodarczy
Rozdział 2
Ekonomiczna interpretacja integracji w opiece zdrowotnej
2.1. Ekonomia neoklasyczna a nowa ekonomia instytucjonalna - dwugłos na temat
funkcjonowania opieki zdrowotnej
2.2. Między rynkiem a hierarchią - sieci dostawców w opiece zdrowotnej
2.3. Teoretyczne podstawy współpracy międzyorganizacyjnej w opiece zdrowotnej
Rozdział 3
Koncepcja i stosowanie zintegrowanej opieki zdrowotnej
3.1. Konceptualizacja pojęcia "zintegrowana opieka zdrowotna"
3.2. Modelowe ujęcia zintegrowanej opieki zdrowotnej
3.3. Mechanizmy i narzędzia zintegrowanej opieki zdrowotnej - doświadczenia krajów
rozwiniętych
3.4. Efekty zintegrowanej opieki zdrowotnej - doniesienia badawcze
Rozdział 4
Obsługa pacjenta w zintegrowanej opiece zdrowotnej - ujęcie relacyjne
4.1. Obsługa pacjenta jako element oceny działania systemów ochrony zdrowia
4.2. Jakość obsługi pacjenta w zintegrowanej opiece zdrowotnej
4.3. Ciągłość opieki jako wskaźnik oceny jakości obsługi pacjenta
4.4. pomiar jakości obsługi pacjenta w zintegrowanej opiece zdrowotnej
Rozdział 5
Metodyka oceny jakości obsługi pacjenta w zintegrowanej opiece zdrowotnej
5.1. Założenia przyjętej koncepcji metodycznej i wybór obiektu do badań
5.2. Metody i techniki zbierania informacji
Podejście do badania strony podażowej
Podejście do badania strony popytowej
5.3. Konstrukcja narzędzi pomiarowych JOP-POP i JOP-POD do oceny jakości obsługi
pacjentów w zintegrowanej opiece zdrowotnej
Konstrukcja kwestionariusza JOP-POP (Jakość Obsługi pacjenta - POPyt)
Konstrukcja kwestionariusza JOP-POD (Jakość Obsługi pacjenta - PODaż)
5.4. Weryfikacja narzędzi pomiarowych JOP-POP i JOP-POD
Weryfikacja narzędzia JOP-POP
Weryfikacja narzędzia JOP-POD
5.5. Model oceny jakości obsługi pacjenta
Zakończenie
Bibliografia
Aneks
356 stron, Format: 14.5x20.5cm, oprawa miękka
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.
|