|
książek: 33,
strona 1 z 4 <<< - 1 2 3 4 - >>> 
BURES I. REHULKA P., wydawnictwo: HELION - ONE PRESS, 2007, wydanie I cena netto: 46.40 Twoja cena 44,08 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Każdy produkt, jaki sprzedajesz, jest częścią Ciebie
Instynkt VIP. Jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych?
Jak podnieść wartość produktu o pozytywne emocje?
Jak małe firmy usługowe wygrywają z korporacjami?
Sympatia.... >>>
BRABEC J., wydawnictwo: ONE PRESS, 2004, wydanie I cena netto: 24.50 Twoja cena 23,28 zł + 5% vat - dodaj do koszyka "Klient nasz pan" to powiedzenie, które spędza sen z powiek wielu
handlowcom. Niestety, nie wszyscy stosują się do tej zasady. Zapominają, że to oni
powinni zabiegać o klientów, a nie na odwrót. Licząc na szybki zysk, postępują wobec
... >>>
JAROSŁAW ŻELIŃSKI, wydawnictwo: ONE PRESS, 2017, wydanie I cena netto: 40.60 Twoja cena 38,57 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Analiza biznesowa
Praktyczne modelowanie organizacji
Analiza biznesowa, przeprowadzana przez wykonawcę rozwiązań IT dla biznesu, nie
polega na zwykłym spisaniu problemów zgłaszanych przez klienta. Zapis przebiegu
spotkań, wypunktowanie... >>>
STODULNY P., wydawnictwo: CEDEWU, 2009, wydanie II cena netto: 52.00 Twoja cena 49,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka W najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a
przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku. Chcąc przetrwać muszą wykazać się
zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i
... >>>
STACHOWICZ-STANUSCH A. STANUSCH M., wydawnictwo: PLACET, 2007, wydanie I cena netto: 69.00 Twoja cena 65,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Jak utrzymać najlepszych klientów, jak sprawić by działania
marketingowe były skuteczniejsze, co zrobić by firma nie miała problemów
w przypadku odejścia kluczowych pracowników, czy też (co w końcu chyba
najważniejsze) jak sprawić by zwiększy... >>>
DESZCZYŃSKI B., wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2011, wydanie I cena netto: 57.40 Twoja cena 54,53 zł + 5% vat - dodaj do koszyka cena netto + 5% vat.
Myślisz o wdrożeniu CRM lub szukasz
sposobów na poprawę stopy zwrotu z tej inwestycji? Oczekujesz praktycznych wskazówek:
od czego zacząć wprowadzanie CRM?
jak budować zespół wdrożeniowy?
w jaki sposób okre... >>>
SURMA J., wydawnictwo: PWN, 2017, wydanie I cena netto: 52.19 Twoja cena 49,58 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Cyfryzacja życia w erze Big Data
Człowiek - Biznes - Państwo
Korzystając ze smartfona, serwisów społecznościowych, poczty elektronicznej czy
kart kredytowych pozostawiamy ślady cyfrowe, które podlegają, z wykorzystaniem metod
Big Data,... >>>
SLIŻ P. JACKOWSKA B., wydawnictwo: DIFIN, 2025, wydanie I cena netto: 62.10 Twoja cena 59,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Dwoiste zarządzanie procesami biznesowymi w erze gospodarki
cyfrowej
Dwoiste zarządzanie procesami
biznesowymi w erze gospodarki cyfrowej to podejście, które
łączy tradycyjne metody zarządzania z nowoczesnymi technologiami i
innowacjami,... >>>
DZIEKOŃSKI M. KOZIELSKI R., wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2007, wydanie II cena netto: 49.00 Twoja cena 46,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Autorzy szczegółowo, krok po roku pokazują, jak napisać profesjonalny plan
marketingowy.
Z tej książki dowiesz się:
- od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego,
- jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy,
- jak... >>>
GRZANKA I., wydawnictwo: CEDEWU, 2009, wydanie I cena netto: 60.90 Twoja cena 57,86 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Książka stanowi odpowiedź na pytanie, jakie powinny zadać sobie
współczesne przedsiębiorstwa, które podejmują inicjatywy zarządzania relacjami z
klientem, mające najczęściej wyraz we wdrażaniu CRM.
Podejmując te inicjatywy przedsiębiorstwa... >>>książek: 33,
strona 1 z 4 <<< - 1 2 3 4 - >>>
Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.
|