Przedsiębiorstwa działające w turbulentnym otoczeniu,w którym zmiany zachodzą
gwałtownie i niespodziewanie,powinny wykorzystywać nowoczesne rozwiązania i poszukiwać
nowych sposobów wzrostu efektywności działania.Silna konkurencja na rynkach
światowych,rozwój technologii,wzrost oczekiwań i wymagań ze strony klientów wymagają
dostosowania organizacji do nowych warunków działania.Jednym z najnowocześniejszych i
najefektywniejszych trendów zarządzania jest podejście procesowe,czyli koncentracja na
procesach biznesowych i odpowiednie sterowanie nimi.
Spis treści:
 
WSTĘP 
CZĘŚĆ I PODEJŚCIE PROCESOWE W PRZEDSIĘBIORSTWIE 
Rozdział 1. KONCEPCJA PODEJŚCIA PROCESOWEGO W PRZEDSIĘBIORSTWIE 
1.1. Przesłanki podejścia procesowego w zarządzaniu 
1.2. Ewolucja podejścia procesowego 
1.3. Orientacja funkcjonalna i procesowa w zarządzaniu organizacją 
1.4. Specyfika podejścia procesowego 
Rozdział 2. PODEJŚCIE PROCESOWE W WYBRANYCH KONCEPCJACH ZARZĄDZANIA 
2.1. Charakterystyka procesowych koncepcji i metod zarządzania 
2.2. Analiza łańcucha wartości 
2.3. Business Process Reengineering 
2.4. Total Quality Management 
2.5. Benchmarking 
2.6. Outsourcing 
2.7. Zarządzanie przez wartość 
Rozdział 3. CHARAKTERYSTYKA PROCESÓW BIZNESOWYCH W PRZEDSIĘBIORSTWIE 
3.1. Definicja i specyfika procesów biznesowych 
3.2. Klasyfikacja procesów biznesowych 
3.3. Miary procesów biznesowych 
3.4. Cykl życia procesu biznesowego 
3.4. Standaryzacja procesów 
CZĘŚĆ II PODSTAWY ZARZĄDZANIA PROCESAMI BIZNESOWYMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE 
Rozdział 4. KONCEPCJA ZARZĄDZANIA PROCESAMI BIZNESOWYMI 
4.1. Pojęcie i istota zarządzania procesami biznesowymi 
4.2. Struktura zarządzania procesami biznesowymi 
4.3. Wybrane metodyki zarządzania przedsiębiorstwem poprzez procesy 
4.4. Szanse i zagrożenia zarządzania procesami biznesowymi 
Rozdział 5. IDENTYFIKACJA PROCESÓW BIZNESOWYCH 
5.1. Istota i założenia identyfikacji procesów biznesowych 
5.2. Uwarunkowania identyfikacji procesów biznesowych 
Rozdział 6. MODELOWANIE PROCESÓW BIZNESOWYCH 
6.1. Założenia modelowani procesów biznesowych 
6.2. Uwarunkowania modelowania procesów biznesowych 
6.3. Systemy informatyczne do modelowania procesów biznesowych 
Rozdział 7. WDRAŻANIE I CONTROLLING PROCESÓW BIZNESOWYCH
7.1. Wdrażanie procesów biznesowych 
7.2. Istota controllingu procesów biznesowych 
7.3. Monitorowanie i raportowanie procesów biznesowych 
7.4. Doskonalenie procesów biznesowych 
Rozdział 8. SYSTEMY INFORMATYCZNE WSPIERAJĄCE ZARZĄDZANIE PROCESAMI 
8.1. Ewolucja systemów informatycznych wspierających zarządzanie procesami 
8.2. Systemy informatyczne w zarządzaniu procesami biznesowymi 
8.3. Procesowe hurtownie danych 
CZĘŚĆ III UWARUNKOWANIA ZARZĄDZANIA PROCESAMI BIZNESOWYMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE
Rozdział 9. KONCEPCJA STRUKTURY ORGANIZACJI PROCESOWEJ 
9.1. Organizacja zorientowana na procesy 
9.2. Projektowanie organizacji procesowej 
9.3. Ewolucja w kierunku organizacji procesowej 
9.4. Dojrzałość procesowa organizacji 
Rozdział 10. SPOŁECZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA PROCESAMI BIZNESOWYMI 
10.1. Wybrane aspekty zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji procesowej
10.2. Rola właściciela procesu i pracy zespołowej 
10.3 Kultura organizacji procesowej 
ZAKOŃCZENIE 
BIBLIOGRAFIA 
ŹRÓDŁA INTERNETOWE
184 strony, oprawa twarda
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.