| 
  
 KOMUNIKACJA W ORGANIZACJACH ZRÓŻNICOWANYCH KULTUROWO
 WINKLER R.  wydawnictwo: WOLTERS KLUWER , rok wydania 2013, wydanie II   cena netto: 58.00  Twoja cena  55,10 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Komunikacja w organizacjach zróżnicowanych kulturowo
 
Celem publikacji jest wskazanie, na co należy zwrócić uwagę, przygotowując
pracowników do funkcjonowania w zróżnicowanym kulturowo środowisku, by zderzenie
odmiennych poglądów, przekonań, systemów wartości, perspektyw postrzegania,
schematów odczuwania, myślenia oraz wnioskowania nie prowadziło do istotnych zaburzeń
w obrębie procesu komunikowania się, a w efekcie do spadku efektywności
współdziałania osób wywodzących się z różnych środowisk narodowych i kulturowych.
 
Główne z omawianych zagadnień to: 
- zarządzanie w warunkach zróżnicowania kulturowego organizacji 
- proces komunikowania się i jego modelowe ujęcia 
- kulturowy wymiar komunikowania się - zależność kultury i komunikacji 
- efektywność procesu komunikowania się w organizacji 
- szkolenia komunikacyjne - ich rola i zasady projektowania.
 
Książka powstała z myślą o praktykach zarządzania - menedżerach, trenerach,
pracownikach organizacji wielofunkcyjnych, ekspatach, a także nauczycielach akademickich
i studentach, którzy są zainteresowani problematyką funkcjonowania organizacji w
warunkach różnorodności kulturowej.  
 
Spis treści:  
 
Przedmowa  
 
Rozdział 1. Zarządzanie a wielokulturowość 
Uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstw 
Zróżnicowanie kulturowe organizacji 
Organizacje wielokulturowe 
Wielokulturowość w zarządzaniu 
Podsumowanie 
 
Rozdział 2. Człowiek a komunikowanie się 
Komunikowanie się w społecznym funkcjonowaniu człowieka 
Komunikacja, komunikowanie, komunikowanie się 
Proces komunikowania się 
Modelowe ujęcia procesu komunikowania się 
Podsumowanie 
 
Rozdział 3. Kulturowy wymiar komunikowania się 
Człowiek a kultura 
Zależność kultury i komunikacji 
Kulturowe uwarunkowania w komunikowaniu się 
Modelowe ujęcia interkulturowego komunikowania się 
Kultura organizacyjna a komunikowanie się 
Kompetencja komunikacyjna - ujęcie interkulturowe 
Podsumowanie 
 
Rozdział 4. Efektywne komunikowanie się w organizacji 
Organizacyjne procesy komunikowania się 
O efektywności słów kilka 
Eefektywność organizacji a efektywność zasobów ludzkich 
Efektywność procesu komunikowania się 
Podsumowanie 
 
Rozdział 5. Szkolenia w zarządzaniu komunikacją 
Szkolenia - ich rola i ranga 
Przesłanki przewodnie skutecznych szkoleń 
Projektowanie szkoleń komunikacyjnych  
Podsumowanie 
 
Literatura  
Indeks 
 
228 stron, B5, miękka oprawa Osoby kupujące tę książkę wybierały także:  
   - ZARZĄDZANIE PROCESAMI BIZNESOWYMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE BITKOWSKA A.
 
 
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !. 
  
 |