| 
  
 KROK PO KROKU NAUCZANIE I TERAPIA DZIECI Z UMIARKOWANĄ ZNACZNĄ
 KIELIN J. KLIMEK-MARKOWICZ K. / I GŁĘBOKA NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTEL.  wydawnictwo: GWP , rok wydania 2013, wydanie I    cena netto: 49.40  Twoja cena  46,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Krok po kroku
Nauczanie i terapia dzieci z umiarkowaną, znaczną i głęboką
niepełnosprawnością intelektualną
 
Krok po kroku to nieocenione źródło wiedzy dla nauczycieli i terapeutów
pracujących z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną. 
 Autorzy wyjaśniają, jak stworzyć program edukacyjno-terapeutyczny dla dziecka,
postawić diagnozę funkcjonalną czy prawidłowo stawiać wymagania. 
Opisują zalety i wady pracy dyrektywnej i niedyrektywnej oraz przedstawiają model
superwizji. W swoich rozważaniach odwołują się do zasad behawioryzmu i terapii
humanistycznych, teorii rozwojowej Jeana Piageta i koncepcji strefy najbliższego rozwoju
Lwa S. Wygotskiego, a także podejścia neuropsychologii. 
Wiele uwagi poświęcają budowaniu relacji z rodzicami dziecka, którzy są osobami
kluczowymi dla przebiegu jego terapii.
 
Jacek Kielin – psycholog, od 1990 roku prowadzi społeczne Przedszkole Specjalne
„Orzeszek” (Stowarzyszenie "Na Tak") w Poznaniu. Autor książek: Rozwój
daje radość. Terapia dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu głębokim (GWP
2009), Profil osiągnięć ucznia (GWP 2009) i Jak pracować z rodzicami dziecka
upośledzonego (GWP 2002). 
 
Katarzyna Klimek-Markowicz – psycholog kliniczna, pedagog specjalna,
współzałożycielka Ośrodka Neuropsychologii i Psychoterapii w Poznaniu, założycielka
i pierwsza dyrektor Społecznej Podstawowej Szkoły Specjalnej „Zakątek”
(Stowarzyszenie "Na Tak") w Poznaniu. Obecnie psycholog superwizor w tej
placówce. 
 
368 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:  
   - ROZWÓJ DAJE RADOŚĆ KIELIN J.
 
  - PROFIL OSIĄGNIĘĆ UCZNIA. PRZEWODNIK DLA NAUCZYCIELI I TERAPEUTÓW KIELIN J.
 
  - PIERWSZE KROKI WŚRÓD LUDZI PROBLEMY WYCHOWAWCZE NAJWCZEŚNIEJSZEGO DZIECIŃSTWA OLECHNOWICZ H.
 
  - OPIS I PLANOWANIE ZAJĘĆ WEDŁUG METODY RUCHU ROZWIJAJĄCEGO WERONIKI SHERBORNE BOGDANOWICZ M. OKRZESIK D.
 
  - AGRESJA NOWE TABU DLACZEGO JEST POTRZEBNA NAM I NASZYM DZIECIOM JUUL J.
 
  - DIAGNOZA ROZWOJU DZIECKA PRZEDSZKOLNEGO PRZED ROZPOCZĘCIEM NAUKI W SZKOLE KARTY PRACY NAPRAWA R. TANAJEWSKA A.
 
  - DZIECKO Z AUTYZMEM WYZWALANIE POTENCJAŁU ROZWOJOWEGO + PŁYTA CD WIKTOROWICZ R. OLECHNOWICZ H.
 
  - O GRANICACH KOMPETENTNE RELACJE Z DZIECKIEM JUUL J.
 
  - AAC DLA KAŻDEGO PORADNIK DLA RODZICÓW I TERAPEUTÓW NOSKO-GOSZCZYCKA M.
 
  - BADANIE GOTOWOŚCI SZKOLNEJ KARTY DIAGNOSTYCZNE ZAŁĘSKA S.
 
 
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !. 
  
 |