| 
  
 SZKOLENIOWE METODY SYMULACYJNE
 WOŹNIAK J. BALCERAK A.  wydawnictwo: GWP , rok wydania 2014, wydanie I    cena netto: 43.80  Twoja cena  41,61 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Szkoleniowe metody symulacyjne
 
Metody symulacyjne były znane już w starożytności. W Polsce ich wprowadzenie
przebiegało falami, a ich rozkwit i rozpowszechnienie nastąpiły wraz z transformacją
gospodarczą kraju i zmianami w edukacji.  
Autorzy, doświadczeni szkoleniowcy, łącząc wiedzę teoretyczną i praktyczną,
pokazują, jak stosować symulacje w celu osiągnięcia zamierzonych efektów szkolenia. 
Opisują wady i zalety podstawowych metod symulacyjnych, tłumaczą, jak stworzyć
własne narzędzia szkoleniowe i dostosować te znane do danego obszaru tematycznego. 
Podpowiadają, jak zadbać o poczucie bezpieczeństwa osób szkolonych, wzbudzić ich
ciekawość, zminimalizować opór i rozwiać pojawiające się wątpliwości. 
Wskazówki autorów pomogą trenerom w codziennej pracy i ułatwią rozwijanie
kompetencji uczestników szkolenia.
 
Wprowadzenie 
 
Rozdział 1 
Metody symulacyjne i ich rodzaje 
1.1. Symulacja i jej definicje 
1.2. Symulacyjne i niesymulacyjne metody aktywizujące 
1.3. Rodzaje szkoleniowych metod symulacyjnych 
1.4. Pedagogiczne przesłanki szkoleniowego użycia symulacji 
1.5. Cel szkoleniowego użycia narzędzi symulacyjnych 
 
Rozdział 2 
Szkoleniowe zastosowania symulacji 
2.1. Cele szkoleniowego zastosowania symulacji - klasyfikacje efektów
edukacyjnych 
2.2. Mechanizm zapewniający trwałość efektów uczenia 
2.3. Wprowadzenie do działania w świecie symulowanym 
2.4. Przebieg symulacji - rola trenera i uczestników 
2.5. Omówienie - jego funkcje i etapy 
 
Rozdział 3 
Symulacje behawioralne 
3.1. Behawioralne symulacje jednoosobowe 
3.2. Scenki jako symulacje behawioralne 
3.3. Gry negocjacyjne jako specyficzny rodzaj symulacji behawioralnych 
3.4. Grupowe rozwiązywanie problemów 
 
Rozdział 4 
Gry symulacyjne 
4.1. Gry symulacyjne - definicje i klasyfikacja 
4.2. Gry serio, gry zamknięte i otwarte 
4.3. Strukturalne elementy gry symulacyjnej 
4.4. Atuty gier symulacyjnych jako narzędzi szkoleniowych - jak ich nie zaprzepaścić 
 
Rozdział 5 
Symulatory 
5.1. Definicje i typologie symulatorów 
5.2. Wierność i jej rodzaje 
5.3. Dobór symulatorów do osiągania wybranych efektów edukacyjnych 
5.4. Szkolenia w zakresie współpracy w zespole (crew management training) 
 
Rozdział 6 
Projektowanie symulacji dla celów szkoleniowych 
6.1. Jak pozyskać szkoleniowe narzędzia symulacyjne 
6.2. Budowa i ocena modelu symulacyjnego 
6.3. Projektowanie szkoleniowej gry symulacyjnej 
6.4. Projektowanie symulacji behawioralnej 
6.5. Specyfika walidacji gier symulacyjnych i symulacji behawioralnych 
 
Bibliografia 
 
232 strony, Format: 14.5x20.5cm, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:  
   - PRZYGOTOWANIE SZKOLENIA CZYLI JAK DOBRY POCZĄTEK PROWADZI DO SUKCESU ŁAGUNA M. FORTUNA P.
 
  - ZBIÓR NIEDROGICH GIER SZKOLENIOWYCH SCANELL M. CAIN J.
 
  - NIEKONWENCJONALNE METODY SZKOLENIOWE CZYLI JAK UATRAKCYJNIĆ ZAJĘCIA URBAN M.
 
  - METAFORY I ANALOGIE W SZKOLENIACH FORTUNA P. URBAN M.
 
  - HARVARD BUSINESS REVIEW AUTOMOTYWACJA HARVARD BUSUNESS SCHOOL PRESS
 
  - PIĄTA DYSCYPLINA MATERIAŁY DLA PRAKTYKA JAK BUDOWAĆ ORGANIZACJĘ UCZĄCĄ SENGE P.M. KLEINER A. ROBERTS C. ROSS R.B. SMITH B.J.
 
  - LIDER NA KOZETCE DE VRIES K.
 
  - WYWIAD MOTYWUJĄCY JAK PRZYGOTOWAĆ LUDZI DO ZMIANY MILLER W.R. ROLLNICK S.
 
  - METODY PROWADZENIA SZKOLEŃ ŁAGUNA M. KOZAK A.
 
  - EFEKTYWNE SZKOLENIE. TECHNIKI DOSKONALENIA UMIEJĘTNOŚCI TRENERSKICH LESLIE RAE
 
 
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !. 
  
 |